Cbrooen Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Mye fine bilder av bilen din, har også en film liggende av den. Den e38 så ganske pen ut, finnes vel kanskje 2 stk på skilter i landet med denne? Gleder meg til bilen din får dekor, da blir den så perfect! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet April 30, 2013 Forfatter Share Skrevet April 30, 2013 Var meget fin den E38'n, kun 130000km. Tatt inn til Norge når den kun var fire år gammel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Mai 1, 2013 Share Skrevet Mai 1, 2013 Har vel tilfeldigvis ikke blitt kontaktet av Reiner Witt, om salg? Han har jo nr.1 av 4.6, 4.6 touring og 4.0 og mange fler Hehe, nei han har jeg ikke hørt fra, men vet han sitter på mange Alpina.... Ser matta på førerplass er sliten på din også? Er helt lik den som ligger i min 4.0... Så jeg har kjøpt de "nye" mattene fra Alpina. Var egentlig ganske skuffet når jeg fikk dem, er bare vanlig svarte matter med PÅLIMT blå/grønne striper i ene hjørnet..... Men de går inn i bilen en av dagene.... Kanskje du kunne brukt passasjermatta fremme fra min bil som mal til din bil? Du kan jo sende en PM om det er interessant. Den E38 var jo temmelig lun! Det er en RJ-registrert 5.7 på Norges veier også, kompis av Taxibjørn som tok den inn.... Skulle nok vært en tur på Cars & Coffee, så det var MYE kjekt der. Men #003 var ikke helt klar, så ble ikke noe. Er klar til E30Meet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Mai 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2013 Ja, E38 b12 er ekstremt flotte biler, prøvde å be eieren om å komme på treff, men virket ikke så interessert. E30Meet blir nesten sommerens høydepunkt. Tror neppe så mye Bayersk råskap har vært samlet i Norge noen gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Juni 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2013 Endelig er full original Alpina-deco sett montert. Etter sammtale med flere på forumet her og på alpinaboard.com så bestemte jeg meg for å sette bort jobben. Brukte Marco reklame i Oslo, veldig dyktige folk. Slenger ut masse bilder, hva synes folka, harry eller classy? https://www.facebook.com/media/set/?set ... 654&type=1 Denne pakken har ligget å ventet noen uker Levering hos Marco reklame. 911 4S til sjefen der er også ganske kul Ferdig stripet BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 7, 2013 Share Skrevet Juni 7, 2013 Lekkert! En Alpina SKAL har Alpinastriper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Juni 7, 2013 Share Skrevet Juni 7, 2013 sikle, er så fet di her alpinaene rått skilt og synd det ikke går an å få til sånt i norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 7, 2013 Share Skrevet Juni 7, 2013 Det der ble bare prikken over Ien altså Alpina MÅ ha striper.... Tøft at du har fått tak i "OAL" skilter, nå mangler bare Norske skilter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Juni 7, 2013 Share Skrevet Juni 7, 2013 Nydelig med Alpina striper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Juni 7, 2013 Share Skrevet Juni 7, 2013 For en vakker bil Og mener ikke pirke, men burde stripene på sidene av spoileren fulgt profilen? Mulig jeg har gjort feil på min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 7, 2013 Share Skrevet Juni 7, 2013 Hva er det der OAL greiene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Juni 7, 2013 Share Skrevet Juni 7, 2013 Original Alpina B10 4.6 som skiltet betyr? vetikkejegda Pen bil, som fortjener stripene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 7, 2013 Share Skrevet Juni 7, 2013 Hva er det der OAL greiene? Det er kjennetegnet for byen Buchloe hvor Alpina holder til Alle brosjyrebiler og pressebiler fra Alpina har dette kjennetegnet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 7, 2013 Share Skrevet Juni 7, 2013 Ble bra med striper ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Juni 8, 2013 Share Skrevet Juni 8, 2013 For en vakker bil Og mener ikke pirke, men burde stripene på sidene av spoileren fulgt profilen? Mulig jeg har gjort feil på min [ Bilde ] Det er gjort riktig på din bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå