Gå til innhold

Hvorfor kjører DU med tåkelys?

Clevion
 Share

Anbefalte innlegg

Enig i at det er irriterende, men kjipt om man har slått på lysene med et uhell og får 20K i bot. Hehehe. Burde da heller vært sånne "repeat offenders" som fikk svi litt.

Men om man slår på tåkelysene ved et uhell, har man tross alt en varsellampe i dashbordet som minner om at de er tent. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 166
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Enig i at det er irriterende, men kjipt om man har slått på lysene med et uhell og får 20K i bot. Hehehe. Burde da heller vært sånne "repeat offenders" som fikk svi litt.

Men om man slår på tåkelysene ved et uhell, har man tross alt en varsellampe i dashbordet som minner om at de er tent. ;)

Tror disse som kjører med blinklyset på ifra oslo til tønsberg lett kan overse den lille lampa der også. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor står det at 2012 versjonen ikke har lys bak når bryter står i auto?

Alle F10/F11 fra og med 09/2011 (dvs. 2012 modeller og utover) har DRL uten aktiverte baklys. Biler produsert før har baklyktene aktivert i DRL. Dette kan kodes om i ettertid også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror disse som kjører med blinklyset på ifra oslo til tønsberg lett kan overse den lille lampa der også. :lol:

Spør du meg, kan de som lager trafikkork i rushtiden fordi de ikke klarer å se at bensinmåleren står på null kan få bot også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør du meg, kan de som lager trafikkork i rushtiden fordi de ikke klarer å se at bensinmåleren står på null kan få bot også. :)

Så enig så enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker ikke tåkelys med Nærlys. Ikke er det lov og samtidig ser det litt rart ut med gule halogenlykter sammen med xenon i nærlysa. (Ikke at mine xenon er lovlig heller, men er så mange biler med xenon i dag at tror ikke folk reagerer så mye på det lenger når lyktene er ordentlig justert).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ulovlig i tyskland. Der er det bot om man går tom for drivstoff og polti ser deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...