andreaskarm Skrevet Mai 5, 2014 Share Skrevet Mai 5, 2014 Pen bil dette. Stod ikke så langt i fra min bil på treffet. Veldig pen farge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simennzz Skrevet Mai 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2014 Pen bil dette. Stod ikke så langt i fra min bil på treffet. Veldig pen farge. Stemmer det, syns felgene dine er skikkelig stilige på bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mai 8, 2014 Share Skrevet Mai 8, 2014 Takker for det... Er veldig fornøyd. Skiller seg liksom litt ut. Samme må jeg si om de tingene du har gjort med din bil. Blir liksom en helt annen bil. Rigga godt der den stod på treffet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simennzz Skrevet Juni 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2014 Noen som har erfaring med å legge Lamin-X film?Vurderer å kjøpe og legge enten smoked eller gunsmoke på lysene bak, men er relativt ubrukelig når det gjelder å gjøre slikt, så det må isåfall være noe enkelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWforalle Skrevet Juni 30, 2014 Share Skrevet Juni 30, 2014 Takk for det! Har blitt mye råning i sentrum etter jeg flytta til Stavanger.. Mener å ha sett deg flere ganger forsåvidt, hvis du kjører en blå e92? Kjører en blå E 92 ja. Er mye innom Stavanger sentrum. Bare på gøy. Pensjonister, vet du. Bare show hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Juli 1, 2014 Share Skrevet Juli 1, 2014 nydelig bil i nydelig farge! var for øvrig på en slags sommerfest på Bavaria Stavanger i fjor vår/sommer en gang, i forbindelse med avduking av F34 3'er GT i forkant av norgeslanseringen. Da snakka jeg litt med en taxisjåfør som var BMW entusiast, kjørte F10 eller F11, og som samme kvelden bytta inn sin daværende bil i en Imola red F10 520d de hadde utstilt på plassen der under sommerfesten. Men mulig dette innbyttet ble kansellert i ettertid, tror jeg hadde lagt merke til en imola red F10 som taxi i Stavanger/Sandnes/Sola området... Kan det ha vært du som kjøpte/leaset den i stedet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Juli 1, 2014 Share Skrevet Juli 1, 2014 Denne likte jeg! Røde slike kryr det ikke av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWforalle Skrevet Juli 1, 2014 Share Skrevet Juli 1, 2014 nydelig bil i nydelig farge! var for øvrig på en slags sommerfest på Bavaria Stavanger i fjor vår/sommer en gang, i forbindelse med avduking av F34 3'er GT i forkant av norgeslanseringen. Da snakka jeg litt med en taxisjåfør som var BMW entusiast, kjørte F10 eller F11, og som samme kvelden bytta inn sin daværende bil i en Imola red F10 520d de hadde utstilt på plassen der under sommerfesten. Men mulig dette innbyttet ble kansellert i ettertid, tror jeg hadde lagt merke til en imola red F10 som taxi i Stavanger/Sandnes/Sola området... Kan det ha vært du som kjøpte/leaset den i stedet? Det var nok ikke det, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet September 24, 2014 Share Skrevet September 24, 2014 Noe nytt her inne da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simennzz Skrevet September 24, 2014 Forfatter Share Skrevet September 24, 2014 nydelig bil i nydelig farge! var for øvrig på en slags sommerfest på Bavaria Stavanger i fjor vår/sommer en gang, i forbindelse med avduking av F34 3'er GT i forkant av norgeslanseringen. Da snakka jeg litt med en taxisjåfør som var BMW entusiast, kjørte F10 eller F11, og som samme kvelden bytta inn sin daværende bil i en Imola red F10 520d de hadde utstilt på plassen der under sommerfesten. Men mulig dette innbyttet ble kansellert i ettertid, tror jeg hadde lagt merke til en imola red F10 som taxi i Stavanger/Sandnes/Sola området... Kan det ha vært du som kjøpte/leaset den i stedet? Var vel eieren av den nydelige blå E28 M5'en som nesten endte opp med bilen, men han ombestemte seg i siste øyeblikk, og han skulle bruke den som taxi ja! Noe nytt her inne da? Har dessverre ikke det gitt! Jeg har satt planer om mer senk og leppe på vent, da jeg funderer på om jeg skal skaffe meg en BMW i8 etter at leasingen utløper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Desember 10, 2014 Share Skrevet Desember 10, 2014 Mener på at jeg møtte deg for en halvtimes tid siden nede ved Haugesundsgata! Prøvde å hilse, men tror ikke du så meg. Flott farge på bilen, skulle vært flere av den typen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simennzz Skrevet Desember 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2014 Mener på at jeg møtte deg for en halvtimes tid siden nede ved Haugesundsgata! Prøvde å hilse, men tror ikke du så meg. Flott farge på bilen, skulle vært flere av den typen Visste ikke du bodde her nede! Jeg mira' først bilen, så etterpå at du hilste, men var så sliten etter trening at jeg ikke rakk å hilse tilbake Du har gjort den skikkelig pen! Stod ut med en gang Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Desember 26, 2014 Share Skrevet Desember 26, 2014 Kjempe fin f10 Følger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 28, 2014 Share Skrevet Desember 28, 2014 Flott bil! Skjedd noe mer her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Desember 30, 2014 Share Skrevet Desember 30, 2014 Lurer jeg også på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå