Gå til innhold

Frodes E92/E90-garasjetråd


 Share

Anbefalte innlegg

2 timer siden, danskiii skrev:

eldre eller nyere? ;) 

Ser for meg 4 serie :P 

 

2 timer siden, Gabz skrev:

Lykke til med salg. Spent på neste prosjekt! :)

 

2 timer siden, MarcusSteffensen skrev:

Sjukt :o

Blir garantert bra med neste prosjekt også, tipper 4 serie ✌

 

1 time siden, Freakshow skrev:

nå fikk jeg rimelig hakeslepp her!
men morsomt med noe nytt da :D
lykke til med salg og trur vi alle gleder oss til å se hva neste prosjekt blir :D

 

Takk for det. Hvis jeg ikke får det jeg vil ha for bilen så beholder jeg den. Må ikke selge.

Per nå så er det 4 veldig forskjellige alternativer. 

  • E92 M3
  • ny 420i Gran Coupe
  • 640i Gran Coupe
  • BMW E3 (Bavaria)

E92 M3 er gøy, men samtidig så er det 600k+ for et fint eksemplar som er 7-8 år gammelt. Fornuften sier meg at det er mye penger for gammel bil.

420i er det som frister mest p.d.d. Havner på ca 650k med det utstyret jeg vil ha og da får jeg en splitter ny bil. Størst verditap, men jeg får en bil JEG har valgt utstyrslisten på.

640i er den lekreste, men mye dyrere og generelt høyere forbruk og utgifter jevnt over. 

BMW E3 har jeg hatt lyst på lenge, men samtidig kjenner jeg på tanken med å kjøre langt på treff i en veteranbil. Alle usikkerhetsmomentene det er med en gammel bil.

:-k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gode valg alle sammen. Men i E92 M3 får du jo desidert mest morro for pengene. Har kjørt litt E90 M3 selv, er fantastiske biler! Samtidig får du jo en komfortabel cruiser når du ikke kjører inspirert. Og de har holdt seg vel med årene. Uten tvil den jeg hadde valgt. 

Endret av Gabz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Gabz skrev:

Gode valg alle sammen. Men i E92 M3 får du jo desidert mest morro for pengene. Har kjørt litt E90 M3 selv, er fantastiske biler! Samtidig får du jo en komfortabel cruiser når du ikke kjører inspirert. Og de har holdt seg vel med årene. 

Ja, absolutt. Det holder meg litt igjen med alderen og at den er veldig lik den jeg har nå, bare litt mer aggressiv.

 

2 minutter siden, williamwiers skrev:

Lykke til med salg ja :) så e90'n din på rema igår, pen bruksbil! 

Hva med e9 då? Vet faktisk om en som har stått i en garasje i mange år, men usikker på om han vil selge :P står på ulven

Takker.

E9 er nok ikke aktuelt. Det jeg liker med E3 er at de er så lang og fin. E9 har helt annen form.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Frode D skrev:

BMW E3 har jeg hatt lyst på lenge, men samtidig kjenner jeg på tanken med å kjøre langt på treff i en veteranbil. Alle usikkerhetsmomentene det er med en gammel bil.

:-k

E3 er veldig tøffe biler :) Er jo en risiko og kjøre sånne gamle biler, men folk kjører jo E30 og E28 til treff ganske ofte? E36 er jo ikke akkurat den sikreste BMWen heller.

Liker og de andre alternativene dine, men hvis du skal gå for noelunde lik stil som 335en så er vel det ikke så lurt å gjøre det på en M3?

6-serie Gran Coupé er ganske lekker, og 4 serien er flott den også, i hvertfall med M-Sport!

Men uansett lykke til med salg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, DanielStance skrev:

E3 er veldig tøffe biler :) Er jo en risiko og kjøre sånne gamle biler, men folk kjører jo E30 og E28 til treff ganske ofte? E36 er jo ikke akkurat den sikreste BMWen heller.

Liker og de andre alternativene dine, men hvis du skal gå for noelunde lik stil som 335en så er vel det ikke så lurt å gjøre det på en M3?

6-serie Gran Coupé er ganske lekker, og 4 serien er flott den også, i hvertfall med M-Sport!

Men uansett lykke til med salg! :)

Det er en ting å kjøre fra vestlandet til østlandet. Men det å dra nedover i Europa i en veteranbil er jeg litt skeptisk til, da man jevnt over holder mye høyere turtall enn her i Norge.

Uansett hvilken bil jeg velger så blir nok felgene flush og ikke så mye poke som jeg har nå. Senket og felger er et must. :) 

15 timer siden, Thundercoil skrev:

Heldig jævel som får ta over denne :) Du får ha lykke til med salg! 

Når det er sagt, så tror jeg en 4-serie hadde passet deg og stilen din veldig bra. Ikke minst er de særdeles fotogen og enkle å jobbe med. :) 

Hehe, takk :) Det er 4-serien som frister mest for tiden :)

10 timer siden, Freakshow skrev:

Må si meg enig med @Thundercoil her :P trur en ny 4-serie hadde gjort deg mest fornøyd :) og som du sier selv du får utstyret du selv vil ha :) og med dine modz veit vi alle at det hadde blitt et killer resultat! :D

Akkuratt det jeg tenker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fryktelig lekker og rett den 335 din, hadde ikke du luft på den en stund?

Er det CiC eller CCC forresten? 

 

Har jo en Gran coupe hvis det er av interesse, ikke helt ny men har N20, de nye som selges idag har vel B48 mener jeg(?) ikke like villige motorer mtp tuning (ikke enda ihvertfall) 

http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=76778840&ref=ads&myad=76778840

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Kennethe34 skrev:

Fryktelig lekker og rett den 335 din, hadde ikke du luft på den en stund?

Er det CiC eller CCC forresten? 

 

Har jo en Gran coupe hvis det er av interesse, ikke helt ny men har N20, de nye som selges idag har vel B48 mener jeg(?) ikke like villige motorer mtp tuning (ikke enda ihvertfall) 

http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=76778840&ref=ads&myad=76778840

Takk for det. ja, den hadde luft, men gikk lei av det. :)

Det er business, så da er det vel CCC? 

Jeg er ikke så veldig glad i Estorilblå og de blå detaljene i interiøret. Litt av grunnen til at jeg tenker på å kjøpe ny bil er nettopp å få den slik jeg vil ha den. Ingen kompromiss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende at du skal selge den flotte skuta :) Blir kult å følge med på hva som dukker opp om du får solgt og resultatet på den. Du har ikke vurdert 2-serie coupe? Får vel 230i samme pris som 420i, men den er klart en god del mindre... Bra blir det uansett utfall!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...