Mariuskv Skrevet Mai 20, 2016 Skrevet Mai 20, 2016 Utrolig rått, alt er bare helt riktig 😄 Spottet bilen her en dag, er perfekt langs veien 😎 Kjøper de hjulene dine eg
Frode D Skrevet Mai 21, 2016 Forfatter Skrevet Mai 21, 2016 12 timer siden, Mariuskv skrev: Utrolig rått, alt er bare helt riktig 😄 Spottet bilen her en dag, er perfekt langs veien 😎 Kjøper de hjulene dine eg Takk for det! Hjulene blir nok her
Frode D Skrevet Mai 23, 2016 Forfatter Skrevet Mai 23, 2016 Ferdig med førersetet. Kjøpte to nye stoler fra England, de er i tollen nå, så håper de kommer snart. Dørtrekkene jeg bestilte har ikke flyttet på seg siden 3. Mai, så de er vel en tapt sak Så der ryker nok sjansen å bli ferdig til West Meet. williamwiers, Thundercoil, Designer og 4 andre reagerte på dette 7
Gorg Skrevet Mai 23, 2016 Skrevet Mai 23, 2016 Blir lekkert det interiøret Frode D reagerte på dette 1
williamwiers Skrevet Mai 23, 2016 Skrevet Mai 23, 2016 Nydelig! dumt du ikke får det ferdig til west meet, men skal du på gs treffet og?
Frode D Skrevet Mai 23, 2016 Forfatter Skrevet Mai 23, 2016 3 timer siden, Gorg skrev: Blir lekkert det interiøret 1 time siden, Gabz skrev: Ble jævlig bra! 1 time siden, StigJ skrev: Rålekkert! Tusen takk, folkens 1 time siden, williamwiers skrev: Nydelig! dumt du ikke får det ferdig til west meet, men skal du på gs treffet og? Ja, det er dumt. Vanskelig å finne dørtrekk med HiFi-pakke, og samtidig til en fornuftig pris. Går glipp av GS-treffet og E30meet. :/ Det eneste som passer med rotasjonen min er Raceism i Polen.
Frode D Skrevet Juni 10, 2016 Forfatter Skrevet Juni 10, 2016 Venter fortsatt på M3-setene, som er i tollen ifølge selger. Begynner å bli litt skeptisk til hele greien nå.... Men jeg kom over noe jeg ikke kunne la gå forbi. Så kjøpte et felgsett til.. Hartge design E laget av Ronal. 8,5x19" et20. StigJ, BjornarHS, bmwgreg90 og 9 andre reagerte på dette 12
bmwgreg90 Skrevet Juni 10, 2016 Skrevet Juni 10, 2016 25 minutter siden, Frode D skrev: Venter fortsatt på M3-setene, som er i tollen ifølge selger. Begynner å bli litt skeptisk til hele greien nå.... Men jeg kom over noe jeg ikke kunne la gå forbi. Så kjøpte et felgsett til.. Hartge design E laget av Ronal. 8,5x19" et20. Kanskje meg, men di såg faktisk bedre ut enn OZ. HPVL, Haug og BjornarHS reagerte på dette 3
Frode D Skrevet Juni 10, 2016 Forfatter Skrevet Juni 10, 2016 29 minutter siden, bmwgreg90 skrev: Kanskje meg, men di såg faktisk bedre ut enn OZ. Tror jeg er enig. ahj reagerte på dette 1
Freakshow Skrevet Juni 13, 2016 Skrevet Juni 13, 2016 faen og du handler xD Frode D reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå