Mariuskv Skrevet Mai 20, 2016 Share Skrevet Mai 20, 2016 Utrolig rått, alt er bare helt riktig 😄 Spottet bilen her en dag, er perfekt langs veien 😎 Kjøper de hjulene dine eg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 21, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2016 12 timer siden, Mariuskv skrev: Utrolig rått, alt er bare helt riktig 😄 Spottet bilen her en dag, er perfekt langs veien 😎 Kjøper de hjulene dine eg Takk for det! Hjulene blir nok her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 23, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2016 Ferdig med førersetet. Kjøpte to nye stoler fra England, de er i tollen nå, så håper de kommer snart. Dørtrekkene jeg bestilte har ikke flyttet på seg siden 3. Mai, så de er vel en tapt sak Så der ryker nok sjansen å bli ferdig til West Meet. Gorg, StigJ, HenrikSolberg og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Mai 23, 2016 Share Skrevet Mai 23, 2016 Blir lekkert det interiøret Frode D reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 23, 2016 Share Skrevet Mai 23, 2016 Ble jævlig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Mai 23, 2016 Share Skrevet Mai 23, 2016 Nydelig! dumt du ikke får det ferdig til west meet, men skal du på gs treffet og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 23, 2016 Share Skrevet Mai 23, 2016 Rålekkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 23, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2016 3 timer siden, Gorg skrev: Blir lekkert det interiøret 1 time siden, Gabz skrev: Ble jævlig bra! 1 time siden, StigJ skrev: Rålekkert! Tusen takk, folkens 1 time siden, williamwiers skrev: Nydelig! dumt du ikke får det ferdig til west meet, men skal du på gs treffet og? Ja, det er dumt. Vanskelig å finne dørtrekk med HiFi-pakke, og samtidig til en fornuftig pris. Går glipp av GS-treffet og E30meet. :/ Det eneste som passer med rotasjonen min er Raceism i Polen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Mai 23, 2016 Share Skrevet Mai 23, 2016 Nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 26, 2016 Share Skrevet Mai 26, 2016 fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 10, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2016 Venter fortsatt på M3-setene, som er i tollen ifølge selger. Begynner å bli litt skeptisk til hele greien nå.... Men jeg kom over noe jeg ikke kunne la gå forbi. Så kjøpte et felgsett til.. Hartge design E laget av Ronal. 8,5x19" et20. Gorg, HenrikSolberg, bmwgreg90 og 9 andre reagerte på dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Juni 10, 2016 Share Skrevet Juni 10, 2016 25 minutter siden, Frode D skrev: Venter fortsatt på M3-setene, som er i tollen ifølge selger. Begynner å bli litt skeptisk til hele greien nå.... Men jeg kom over noe jeg ikke kunne la gå forbi. Så kjøpte et felgsett til.. Hartge design E laget av Ronal. 8,5x19" et20. Kanskje meg, men di såg faktisk bedre ut enn OZ. HPVL, BjornarHS og Haug reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 10, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2016 29 minutter siden, bmwgreg90 skrev: Kanskje meg, men di såg faktisk bedre ut enn OZ. Tror jeg er enig. ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 13, 2016 Share Skrevet Juni 13, 2016 faen og du handler xD Frode D reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Juni 13, 2016 Share Skrevet Juni 13, 2016 To sett med hartge nå da?:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå