RF91 Skrevet November 30, 2015 Share Skrevet November 30, 2015 Hva slags coilovers skal du bestille? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet November 30, 2015 Forfatter Share Skrevet November 30, 2015 Hva slags coilovers skal du bestille? Eg tippa TA Technix Hahaha, nei. Har det på E46'en og det får holde. Det er knapt nok verdt pengene sine. Skal bestille Broadway Static 500S med air cups foran. MagnusHN reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Pladsen Skrevet November 30, 2015 Share Skrevet November 30, 2015 Hahaha, nei. Har det på E46'en og det får holde. Det er knapt nok verdt pengene sine. Skal bestille Broadway Static 500S med air cups foran. Haha! Viste at du skulle bestille noe litt bedre enn TA senkesettet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet November 30, 2015 Share Skrevet November 30, 2015 E vel ikkje ein mann med fornuften i behold so bestille TA til ein bil av detta kaliberet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet November 30, 2015 Share Skrevet November 30, 2015 Skal bestille Broadway Static 500S med air cups foran. Gadd ikke spør en gang når en går fra air så går man for BS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet November 30, 2015 Forfatter Share Skrevet November 30, 2015 Haha! Viste at du skulle bestille noe litt bedre enn TA senkesettet Hehe ja. Det fungerer på bruksbilen, men lakken flasser og demperene punkterer lett så det er ikke akkuratt god kvalitet. E vel ikkje ein mann med fornuften i behold so bestille TA til ein bil av detta kaliberet Hehe, ble litt usikker på om du var seriøs eller sarkastisk i forrige innlegg. Gadd ikke spør en gang når en går fra air så går man for BS Hehe, H&R Deep og Gepfeffert by KW var også alternativer. Dette er skikkelig kvalitet også men de går en del lavere enn "standard" coilovers. De to er veldig utbredt i VAG-miljøet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 30, 2015 Share Skrevet November 30, 2015 Gromt Koster vel skjorta da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Desember 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2015 Går ikke i pluss etter salget av luft for å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Desember 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2015 Har lyst å gjøre litt mer med interiøret enn å kun farge det. Så jeg vurderer å kjøpe komplett M3-interiør og selgedetsom står i bilen nå. Noen som har en formening om hvilken pris jeg kan ta for det? Fullelektriske fremsetter med varme, memory, justerbar sidestøtten og korsryggstøtte. Minimal slitasje på hele interiøret bortsett fra litt slitasje på sidestøtten. Delene som selges er da stoler, bakseter og sidebekledning til dører og baksete. Lister, høyttalere og den som skyver sikkerhetsbelte følger ikke med. Noen som har en ide om pris? Ser for meg rundt 15.000kr komplett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 3, 2015 Share Skrevet Desember 3, 2015 Det er i utgangspunktet ikke noen stiv pris, men jeg tror dessverre likevel du vil slite med å få 15000,-. Jeg ser for meg 10-12 er mer realistisk, da dette ikke er det aller enkleste å omsette. Når det er sagt ville jeg nok lagt det ut til 15, og sett hvordan responsen ble. Man vet jo aldri. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Desember 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2015 Det er det jeg også tenker. På ebay ligger de til rundt 20k, og så må de sendes opp her fra Tyskland. Får prøve å legge det ut så ser jeg det an. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Desember 3, 2015 Share Skrevet Desember 3, 2015 Når du først skal farge ett interiør så smell til med M3 nå. Kommer til å angre i all tid om du ikke gjør det, og det er langt mere fornuftig å bytte nå mens det du har fortsatt er svart. Ivertfall økonomisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Desember 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2015 Ja, det samme jeg tenker. Men må nesten selge det jeg har først, da jeg har litt for mange baller i luften nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 3, 2015 Share Skrevet Desember 3, 2015 (endret) Hadde vært rått med M3, ja! Og som nevnt over, like greit å gå fullt ut når du først er i gang Endret Desember 3, 2015 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Desember 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2015 Vi får se. Har litt andre ting på listen også And-reas reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå