Gå til innhold

Frodes E92/E90-garasjetråd

Share

Anbefalte innlegg

Haha! Viste at du skulle bestille noe litt bedre enn TA senkesettet

Hehe ja. Det fungerer på bruksbilen, men lakken flasser og demperene punkterer lett så det er ikke akkuratt god kvalitet.

E vel ikkje ein mann med fornuften i behold so bestille TA til ein bil av detta kaliberet :P

Hehe, ble litt usikker på om du var seriøs eller sarkastisk i forrige innlegg.

Gadd ikke spør en gang :-P når en går fra air så går man for BS ;-)

Hehe, H&R Deep og Gepfeffert by KW var også alternativer. Dette er skikkelig kvalitet også men de går en del lavere enn "standard" coilovers. De to er veldig utbredt i VAG-miljøet. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyst å gjøre litt mer med interiøret enn å kun farge det. Så jeg vurderer å kjøpe komplett M3-interiør og selgedetsom står i bilen nå.

Noen som har en formening om hvilken pris jeg kan ta for det? Fullelektriske fremsetter med varme, memory, justerbar sidestøtten og korsryggstøtte. Minimal slitasje på hele interiøret bortsett fra litt slitasje på sidestøtten.

Delene som selges er da stoler, bakseter og sidebekledning til dører og baksete. Lister, høyttalere og den som skyver sikkerhetsbelte følger ikke med. Noen som har en ide om pris? Ser for meg rundt 15.000kr komplett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er i utgangspunktet ikke noen stiv pris, men jeg tror dessverre likevel du vil slite med å få 15000,-. Jeg ser for meg 10-12 er mer realistisk, da dette ikke er det aller enkleste å omsette.

Når det er sagt ville jeg nok lagt det ut til 15, og sett hvordan responsen ble. Man vet jo aldri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du først skal farge ett interiør så smell til med M3 nå. Kommer til å angre i all tid om du ikke gjør det, og det er langt mere fornuftig å bytte nå mens det du har fortsatt er svart. Ivertfall økonomisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...