Gå til innhold

Frodes E92/E90-garasjetråd

Share

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, awt skrev:

Ikke glemt at du må bytte panser om du skal ha (original) facelift-fanger. :)

Ellers nå du gjerne poste noen flere bilder av den. :)

Må ikke, men det ser bedre ut med panser.

Skal få lagt ut litt bilder når jeg kommer hjem fra jobb igjen :smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, awt skrev:

Neida, man må vel kanskje ikke, men jeg synes det ser litt rart ut på toppen av grillen om man ikke gjør det. :)

Så rart ser det ikke ut når fangeren er samme farge som panseret :P

IMAG0177-1.jpg.2c48591ba375cbddbb66036ce

5 timer siden, BjornarHS skrev:

Blir spennendes å se hvordan nye looken på e92en blir! :)

Gleder meg til å få den ferdig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 12. februar 2016 at 1.15, Frode D skrev:

Så rart ser det ikke ut når fangeren er samme farge som panseret :P

[fjernet bildet]

Nå vet ikke jeg om du har studert bildet awt la ut, men om du zoomer inn på overgangen mellom panser og støtfanger, ser du at det ikke eksisterer passform mellom nevnte objekter. Det samme gjelder grillen, som ser ut til å være modifisert eller benyttet fra pre-LCI. Basert utifra standarden din ellers i tråden, så tror jeg ikke det er en løsning du vil være tilfreds med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, bmwZ skrev:

Ser ut som de nye felgene kommer til å sitte som et skudd... Gleder meg til å se dem med dekk og senk :)

Blir spennende å se. Håper coiloversene snart er ferdig....

6 timer siden, Saltkjelen skrev:

Nå vet ikke jeg om du har studert bildet awt la ut, men om du zoomer inn på overgangen mellom panser og støtfanger, ser du at det ikke eksisterer passform mellom nevnte objekter. Det samme gjelder grillen, som ser ut til å være modifisert eller benyttet fra pre-LCI. Basert utifra standarden din ellers i tråden, så tror jeg ikke det er en løsning du vil være tilfreds med.

Jeg er fullt klar over dette. 

Det koster fort 10k for et nytt panser og lakk i tillegg til det andre, og det er langt mer enn hva jeg syns det er verdt på en bruksbil. Det kan være jeg bare kjøper en leppe til denne fronten også, men syns den fronten er mye kjedeligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja. Alt er jo relativt, men jeg er sikker på at det bør la seg gjøre å få tak i et brukt panser til LCI for en rimelig penge, f.eks her. Om du ikke ønsker å fullgjøre LCI-ombyggingen i fronte, ville jeg nok beholdt det originale slik det er. Ellers må jeg tilføye at bruksbilen din har helt riktig farge. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Saltkjelen skrev:

Tja. Alt er jo relativt, men jeg er sikker på at det bør la seg gjøre å få tak i et brukt panser til LCI for en rimelig penge, f.eks her. Om du ikke ønsker å fullgjøre LCI-ombyggingen i fronte, ville jeg nok beholdt det originale slik det er. Ellers må jeg tilføye at bruksbilen din har helt riktig farge. :) 

Var ikke klar over den siden der, så får følge litt med. Takk. Fant ikke panser blant der nå men det kommer kanskje.

Fargen er knall! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Saltkjelen skrev:

Det meste blir ikke lagt ut der, så jeg ville ringt den aktuelle bilopphuggeren og hørt om panseret på den linkede bilen er tilgjengelig. :)

Får sjekke litt opp. Takk for tipset ;)

27 minutter siden, Freakshow skrev:

gratulerer med nye felger! og ikke minst ny bruks bil! :D og for en fantastisk farge på den også!!! :D

Takk for det. :D

-

Lurer på å gjøre dette om til en garasjetråd da jeg ikke gidder å ha en tråd på hver bil, og kan heller legge ut litt av det jeg holder på med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Frode D skrev:

Får sjekke litt opp. Takk for tipset ;)

Takk for det. :D

-

Lurer på å gjøre dette om til en garasjetråd da jeg ikke gidder å ha en tråd på hver bil, og kan heller legge ut litt av det jeg holder på med..

like greit å bare ha alt på en tråd er det ikke? ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...