Gå til innhold

Frodes E92/E90-garasjetråd

Share

Anbefalte innlegg

23 timer siden, StigJ skrev:

Dette Carlygreiene, funker det bra, hva kan du gjøre og hvor handle til en vettug pris? :P

Veldig greit for nybegynnere innen koding som meg selv, enkelt og mye funksjoner. Nå har jeg ikke prøvd det på E46/E39/E86 osv enda, da dette er en annen plattform og jeg aner ikke hva man kan gjøre på de.

20 timer siden, andreaskarm skrev:

Man kjøper vel en blåtann adapter av noe slag på ebay? Og så laster ned appen?

19 timer siden, williamwiers skrev:

Icarly.com :) til iphone/ipad er de på wifi. Bruker det selv og veldig fornøyd

19 timer siden, awt skrev:

Jeg tror du må dobbelsjekke adressen neste gang. :D

18 timer siden, andreaskarm skrev:

mycarly.com

17 timer siden, williamwiers skrev:

😅😅 blandet litt det ja, sånn er det med små søskne..

Haha, fort gjort! På android er det bluetooth og det er har fungert smertefritt så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monterte LED i angel eyes på E92 her om dagen. Siden jeg syns ~2500kr for to lyspærer (MTEC V3) er altfor dyrt så sjekket jeg litt på ebay og fant de her  til en rimeligere pris og med oppgitt 2000 lumen i lysstyrke. Foreløpig ser det bra ut, de lyser kraftig og har helt hvitt lys. Tok bare ett sammenligningsbilde med lett skydekke, ganske kraftig lys men ikke direkte sollys (som er det som egentlig teller). Vestre er Halogen med blått glass, høyre er LED. 

25700804166_c7fd0d02bd_h.jpg

Regner med å få ny vannpumpe og termostat på tirsdag. 

Endret av Frode D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer jo helt an på hvilken farge K bildet var tatt i, for at det skal være representativt må noe hvitt stå atmed bilen og være sample for hvitbalansen.

Ikke mye som skal til for at det blir gulaktig og blåaktig på iphonebilder når det ikke ser sånn ut med det blåtte øyet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Mathias Holtsdalen skrev:

ser hvitt ut spørr du meg :P

mener du det ser blått ut frode?

Ja, selvfølgelig :P Gikk litt fort i svingene her!

33 minutter siden, Gorg skrev:

Kommer jo helt an på hvilken farge K bildet var tatt i, for at det skal være representativt må noe hvitt stå atmed bilen og være sample for hvitbalansen.

Ikke mye som skal til for at det blir gulaktig og blåaktig på iphonebilder når det ikke ser sånn ut med det blåtte øyet

Jeg ser hvertfall at det til venstre er mye gulere enn det til høyre. Det får være nok for å gi et inntrykk av forskjellen. Er tatt med speilrefleks med white balance på auto.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ganske likt ut som mine da jeg byttet.

Så ikke ut som det var tatt med iphone, men mange tar gjerne bilder når det er helt svart ute, og da blir det store forskjeller. Samt at kameraet tar hvitbalansen fra det lyset det får.

Pærene ligner de jeg kjøpte. Tror jeg må over på Mtec V3 for å få nok lys på dagtid.. Får ikke så mye lys i de ytterste ringene som deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Gorg skrev:

Ser ganske likt ut som mine da jeg byttet.

Så ikke ut som det var tatt med iphone, men mange tar gjerne bilder når det er helt svart ute, og da blir det store forskjeller. Samt at kameraet tar hvitbalansen fra det lyset det får.

Pærene ligner de jeg kjøpte. Tror jeg må over på Mtec V3 for å få nok lys på dagtid.. Får ikke så mye lys i de ytterste ringene som deg

Lyset i disse er mye kraftigere enn de jeg kjøpte på GS for noen år siden.

Jeg tror jeg heller ville kjøpt nye LED-ringer og splittet lyktene, når man er oppe i de summene. Da får man jevnt fint lys. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra ut med de pærene, blei tøft! :)

Jeg kjøpte forresten slike: 5th Gen H8 H9 H11 Super-White CREE L2 LED Headlights 20W 2500LM

Disse også fungerte bra, lyser sterkt og kostet ikke all verden, 350kr for et par ca :) Bruker disse både i tåkelys og i angel eysa, skal være totalt 80w (5000lm). Men som med de fleste andre pærene så kunne det selvfølgelig vært bedre i direkte sollys, men tenker å ettermontere FRM3 lysenhet slik at jeg kan stille volten på de, og da får man MYE bedre lys :) Gjorde dette på 1 serien, og det var dag/natt forskjell før og etter koding :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...