Gå til innhold

Frodes E92/E90-garasjetråd

Share

Anbefalte innlegg

litt målløs, så lar det stå sånn..   :bounce:  :love:  :clap:

:smoking:

-

Skulle egentlig ta bilder selv også når vi var ute, men glemte stativet så det ble litt vanskelig i skumringen... Var kun dette bildet jeg ble fornøyd med, som er med kjørehøyden. :)

13391791754_a1bce3b315_b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører uten? hehe

Det gjorde jeg en liten periode og syns det var kjempe greier, så jo tøft ut :D slapp jo bompenger å alt,

helt til jeg fikk 2000,- i bot får ikke ha skilt foran  :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan løser du det med skiltet, siden du tar det av og på hele tiden? Magneter, eller tape?

Bruker 3M dual lock dobbeltsidig tape til skiltet, og skiltholderen er jo bare 4 skruer. Så syns det er verdt å ta det av med tanke på bildene. Pluss at da slipper jeg å redigere skiltnr bort i ettertid. :)

Kjører uten? hehe

Det gjorde jeg en liten periode og syns det var kjempe greier, så jo tøft ut :D slapp jo bompenger å alt,

helt til jeg fikk 2000,- i bot får ikke ha skilt foran  :cool:

Gjorde det en periode i fjor, går som regel fint. Men etter at jeg kjørte forbi en politipatrulje som skulle ut fra et kryss og de stirret noe sykt, bestemte jeg meg for å ta det på igjen. Gidder ikke at de begynner å lete etter flere ting hvis de først stopper meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker 3M dual lock dobbeltsidig tape til skiltet, og skiltholderen er jo bare 4 skruer. Så syns det er verdt å ta det av med tanke på bildene. Pluss at da slipper jeg å redigere skiltnr bort i ettertid. :)

Gjorde det en periode i fjor, går som regel fint. Men etter at jeg kjørte forbi en politipatrulje som skulle ut fra et kryss og de stirret noe sykt, bestemte jeg meg for å ta det på igjen. Gidder ikke at de begynner å lete etter flere ting hvis de først stopper meg.

Hvordan virker 3M dual lock? Jeg kan ikke se noen tape på bilen din? Har du redigert det bort?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan virker 3M dual lock? Jeg kan ikke se noen tape på bilen din? Har du redigert det bort?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Det er borrelås med "plastnupper" som låser seg. Holder opptil 12kg på en kvadrattomme. Borrelåsen er på skiltet og den originale skiltholderen, og ikke på fangeren. Det er 4 skruehull i fangeren men de forsvinner magisk i Photoshop :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er borrelås med "plastnupper" som låser seg. Holder opptil 12kg på en kvadrattomme. Borrelåsen er på skiltet og den originale skiltholderen, og ikke på fangeren. Det er 4 skruehull i fangeren men de forsvinner magisk i Photoshop :P

Åja! Da er jeg med! :)

Mye finere med den skiltholderen du har enn hele rammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske gøy update som jeg har ventet en stund på. Rett etter at jeg fikk på Futuraene tok Rick fra Air Society kontakt med meg og ville lage en "feature" om bilen. Det er sykt gøy å få sånn oppmerksomhet.  :mrgreen:

Her er resultatet:
http://www.airsociety.net/2014/04/bimmerdrop-frode-dale-bagriders-air-lift-accuair-2008-bmw-e92-335i/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...