Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Sedanen min har en farge som tydeligvis ikke mange E34 har, i hvertfall i Norge. Sorrentblau metallic. Ser ganskje beskjeden ut, men med bra sollys rett på bilen så blir den ganske så digg!

 

7fad06a7e85f8abd3a7a493544378da7.jpg

 

E38 med samme fargen:

78_719911321_xl.jpg

 

Calypsorød er digg farge!

Endret av DanielStance
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt du går tilbake til original fargen, den var stilig og classy på denne bilen. Er ikke alltid det å skille seg ut er en bra ting, selv om det er morsomt å ha noe ikke alle andre har. E34 er en bil med tunge og elegante linjer, da kler den mer "rolige" farger. E36 derimot kler godt Dakargelb, Technoviolet, Imolarød, Estoril osv. En E34 i Dakar eller Estoril ser veldig malplassert ut egentlig, linjene og designet krasjer med fargen på bilen. Eneste utradisjonelle fargen som E34 kler er Alpinweiss, den kler overhode ikke E36, E46 eller E39.

Ellers så må vi få til ett treff snart ja, det er jeg med på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter 6mnd siden jeg søkte fikk jeg svar, vær klar over at jeg har beskrevet mellomaksel, svinghjul og clutch som over dimensjonert for e34 og ikke for e39 m5, men at e39 m5 sitt tilsvarende er mindre og at girkasse er tilsvarende som på e34 540i, så jeg ser de har tulla litt her, i korte trekk må jeg ha bremser ifra alpina pga økt effekt, men understell kan jeg la vær fordi vekt på 540 er nok så likt, avgass må være innenfor (org eksos med katt) må vel kunne løse dette evt en skvett e85? Og med en veldig snill chip, eller gjemt sprut.

kom med inspill, legger ut alle papirer jeg fikk, så kan dere få lest igjennom. Syntes jeg har fått et bra svar og saksbehandler har undersøkt litt og kan noe om bil :)

0406879d678bcac5e0c4199b94a62ad6.jpg

67e3b446658e96f185c3540cfa74de81.jpg

036c7764a9fc0fe1abb57e22477aa854.jpg

c6063d51f3f0f83ce945a3f57e7eac03.jpg

86555b63b6bbda1e2b449b95db5e90f9.jpg

Kompressor detaljer ønsker jeg å holde litt hemlig da det er i prototyp fasen :)

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

Endret av crabfish190
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Rani! Har du noen plan på hvordan du skal skaffe gode nok avgassmåling? Hadde vært kjekt hadde du fått dette igjennom :)

Mulig rullende landevei er nok, der måler de jo eksos å? Vil ikke dra til Tyskland og betale 20-30 lapper for syklus test [emoji14]

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle var 4 seter eller de kom også med 4 seter? 

Jeg var usikker på om de faktisk kom som 4 seter eller 5 seter, men tenkte kanskje det var rart at en sportslig familiebil skulle komme som 4 seter. 

Søkte derfor på skiltnummer til donorbilen for mitt bygg (JU77080) og den står oppført som 5-seter i bil og henger-appen. Derfor tenkte jeg at min faktiske modell måtte ha blitt "nedregistrert" fra 5 til 4 seter. 

Endret av Thundercoil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...