awt Skrevet September 26, 2015 Share Skrevet September 26, 2015 Tøft. Kan være vinkelen som gjør det, men det så plutselig ut som noen helt andre felger. pure_stig og Skulebollen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet September 26, 2015 Share Skrevet September 26, 2015 Husk og få sjekka hvordan 10" funker fremme da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet September 26, 2015 Forfatter Share Skrevet September 26, 2015 Tøft. Kan være vinkelen som gjør det, men det så plutselig ut som noen helt andre felger. Ja det å bytte farge gjør mye. Vet ikke heeeeelt om jeg tør dette her enda men det finner jeg ut da jeg setter dem på Husk og få sjekka hvordan 10" funker fremme da Jepp skal gjøre det Er vel bredden på dekka som ødelegger tenker jeg. Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Lusk Skrevet September 26, 2015 Share Skrevet September 26, 2015 Vet ikke heeeeelt om jeg tør dette her enda men det finner jeg ut da jeg setter dem på Et tips, det er litt sent nå selvfølgelig, men hvis du legger et grunnlag i svart før du legger på gull, så får du en pen effekt samtidig som den ikke blir så iøynefallende. Nå finnes også Foliatec i kobber, her er et eksempel hvor det er brukt svart før kobber er lagt på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet September 26, 2015 Forfatter Share Skrevet September 26, 2015 Takk for tipset Ser an hvordan dette funker i vinter så blir det vel muligens å lakke dem opp igjen skikkelig i stedet for plastlakk. MEN om holdbarheten viser seg å være bra så er det jo supert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet Oktober 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2015 Vel .. lakkering ble så som så, men det er da bare Vinterfelger. Skal ta en test en av de nærmeste dagene for å se hvordan det blir seende ut. Fortsatt skeptisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet Oktober 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2015 Aldri for mye bilder i en tråd Skulebollen, Fahad og Dal-z reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erland Tullut Skrevet Oktober 13, 2015 Share Skrevet Oktober 13, 2015 Aldri for mye bilder i en tråd Nydelig bil! Gleder meg til å se bilder med de gullakkerte vinterfelgene på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Oktober 13, 2015 Share Skrevet Oktober 13, 2015 Djeesess for en e61 :). Denne var fin . Trivelig med e60/e61 tråder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet Oktober 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2015 Da har jeg da hvertfall testet Felgen går borti demper så jeg må ha spacere om jeg skal ha på 10x20 med denne ET foran. (ET25) Og da kommer felgene til å stikke temmelig mye utenfor som ses på bildet. Skulle absolutt vært litt bredere skjermer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 23, 2015 Share Skrevet Oktober 23, 2015 Du har dessverre ikke noe annet valg enn å handle M5-skjermer da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 23, 2015 Share Skrevet Oktober 23, 2015 Går ikke hjulet litt lenger inn når du senker den ned til kjørehøyde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet Oktober 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2015 Joda det er nok ikke riktig så ille som det ser ut. Men dem kommer til å stikke utenfor. Hvor mye bredere er m5 skjermer da? Da må jeg ha M5 front og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet Oktober 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2015 Da var vinterhjula på og! Tør jeg å kjøre med dette da? Vet ikke heeeelt hva jeg syns selv enda. Ble da litt kult og? Føler meg nesten for gammal for dette her. Hehe. Walkabout og codex reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Oktober 23, 2015 Share Skrevet Oktober 23, 2015 (endret) Fått skryt av flere for denne komboen jeg, så er tydeligvis flere som liker det Ble bra! Endret Oktober 23, 2015 av Walkabout Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå