Gå til innhold

Tilbakemeldinger på "Nye Bimmers.no" gjøres her


mkj
 Share

Anbefalte innlegg

Sliter med å få varsel når noen svarer i innlegg jeg er forfatter for eller innlegg jeg har gjort. På instillingene står det at jeg skal motta mail ved varsel, men jeg får ingenting.. Det virket fint på gamle bimmers. Og nei, det blir ikke spam i mailen min..

Vi klarer dessverre ikke å finne noen feil på denne funksjonen når vi prøver, så vi sliter med feilsøking  :-k 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter med å få varsel når noen svarer i innlegg jeg er forfatter for eller innlegg jeg har gjort. På instillingene står det at jeg skal motta mail ved varsel, men jeg får ingenting.. Det virket fint på gamle bimmers. Og nei, det blir ikke spam i mailen min..

 

Har du prøvd og slå det av, og lagre, for så og slå det på og lagre? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke en tilbakemld på hjemmesiden, og det begynner vel å bli seint på året men. Kom til å tenke på det siden bilen min nettop ble stemt frem som 1 av 12 biler som kommer i kalenderen man kan kjøpe på den engelske E46-forumet.

Bimmerskalender, lag den!  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forslag:

Er det mulig og få en del på forumet som er off topic? der man kan spør om motorspørsmål fra foreks. andre bilmerker osv.

Alså generelle spørsmål som omhandler bil. Men som ikke MÅ ha Bmw i tittelen?

 

Et slikt forum har vært diskutert flere ganger her. Og er ikke ønsket. Derfor  har vi denne tråden.

Der spør folk om altmulig. Både data, hus, familie og andre biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe vits i å kverrulere noe videre på dette? Bilstereo er naturligvis for BMW/BMW relatert og det samme ville en karosseridel vært. Er det mangel på gode diskusjonsforumer for andre merker som gjør at du ønsker å diskutere disse her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da Jevlig(!) til motstand. Nå prøver jeg ikke og kverulere. Jeg prøver og på en så voksen som mulig måte få utvidet forumet litt slik at det blir bedre i mine øyne.

Det er vel hele vitsen med tilbakemeldinger til bimmers?

 

Jeg lurer akkurat nå på om owatrol polytrol vil bli renset vekk av bensin. Hadde her vert ett karosseriforum burde vel dette gå ann og spørre om?

Om jeg har en Suzuki eller en Ford har ingenting med saken og gjøre. Dette er ett rent spørsmål om karosseri. Og gjelder like mye Bmw som ett annet merke. Slutt og heng deg oppi at jeg var så uheldig og spør om ett spørsmål ang. Suzuki. Men dette skal ikke du henge deg oppi akkurat nå.

 

Bmw ruster. Da er det godt med en karrosseri del der folk har erfaring og kan hjelpe andre med produkter, fremgangsmåte osv.

Og jeg kommer nok til og lure på mer ang. karosseri. Og da hovedsakelig Bmw.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Et slikt forum har vært diskutert flere ganger her. Og er ikke ønsket. Derfor  har vi denne tråden.

Der spør folk om altmulig. Både data, hus, familie og andre biler.

 

Dette er en problemstilling jeg ikke viste dere hadde tatt avgjørelse på, og mange med meg. Post denne gjerne som sticky, så vi får slutt på den evindelige off-topic-kategori debatten. Så alle vet at det er tatt en avgjørelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...