Gå til innhold

Tilbakemeldinger på "Nye Bimmers.no" gjøres her


mkj
 Share

Anbefalte innlegg

Takk for svar!

Kansje på tide og vurdere Google som annonsør da? ;-)

Trur kansje disse datingsidene kan ødelegge seriøsiteten til Bimmers og framtidige andre annonsører.

Men min mening da.

Er ikke det store problemet for meg.

Fortsatt god sommer. :smile:

Adblock fikser det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Grunnen er at det blir veldig mange kategorier, og at mange temaer vil gå igjen i de samme kategoriene. e38, e39, e46 og e53 deler f.eks. på veldig mange komponenter, og man risikerer at noen som lurer på noe ang. e39 ikke får svar, da den som vet dette kun leser i e38-kategorien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Jeg vil gjerne si en ting, eller komme med et forslag rettere sagt.

 

nå skal det nevnes at noen moderatorer her er en hel del strengere i forhold til inlegg en strengt talt nødvendige, men noen er jo veldig hårsåre å sånn er det bare, de får bruke den "makta" de har.

 

 

MEN jeg synes det burde være slik at om et innlegg blir slettet så er det minste de kan gjøre er å informere vedkommende som lagde innlegget om at det faktisk er slettet, mvh Stig. (forum bruker som er lettere oppgitt over noen av barnevaktene her inne)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne si en ting, eller komme med et forslag rettere sagt.

 

nå skal det nevnes at noen moderatorer her er en hel del strengere i forhold til inlegg en strengt talt nødvendige, men noen er jo veldig hårsåre å sånn er det bare, de får bruke den "makta" de har.

 

 

MEN jeg synes det burde være slik at om et innlegg blir slettet så er det minste de kan gjøre er å informere vedkommende som lagde innlegget om at det faktisk er slettet, mvh Stig. (forum bruker som er lettere oppgitt over noen av barnevaktene her inne)

 

Enkelte moderatorer gjør det, og den synes jeg er veldig bra. Før om du spurte en moderator om hvorfor kommentarer var fjernet fikk man ikke svar i det hele tatt.

Det har blitt bedre, men ikke bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte moderatorer gjør det, og den synes jeg er veldig bra. Før om du spurte en moderator om hvorfor kommentarer var fjernet fikk man ikke svar i det hele tatt.

Det har blitt bedre, men ikke bra :)

Enkelte moderatorer føler seg nok sterke ja, å har hatt min andel "diskusjoner" med de på PM, da noen av de er så vanvittig hårsåver ovenfor innlegg at de burde aldri vert på et sosialt media en gang spør du meg, jeg fikk et innlegg slettet nå, enda det var ikke grovt eller stygt, å det var et innlegg i en diskusjon.

 

Et minimums kriterie burde være å få beskjed, ikke minst, vite hvem som slettet det, så man kan få en bergunnelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jeg som fjernet det innlegget ditt, og grunnen er så enkelt at jeg ikke syntes det passet inn. Innlegget ditt hadde lite og ingenting med diskusjonen å gjøre, i tillegg til at det begynte å bli ganske off-topic.

 

Jeg gir beskjed når jeg fjerner ting om jeg synes det er grunn til det, men stort sett er det bare "tulleinnlegg" som fjernes, så da synes jeg det stort sett sier seg selv.

 

Du har helt sikkert et motsvar til dette, og ønsker å diskutere dette i det vide og brede som tidligere, men jeg melder pass her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jeg som fjernet det innlegget ditt, og grunnen er så enkelt at jeg ikke syntes det passet inn. Innlegget ditt hadde lite og ingenting med diskusjonen å gjøre, i tillegg til at det begynte å bli ganske off-topic.

 

Jeg gir beskjed når jeg fjerner ting om jeg synes det er grunn til det, men stort sett er det bare "tulleinnlegg" som fjernes, så da synes jeg det stort sett sier seg selv.

 

Du har helt sikkert et motsvar til dette, og ønsker å diskutere dette i det vide og brede som tidligere, men jeg melder pass her.

Eneste grunnen til at jeg svarte som jeg gjorde er det at han som nå som selger bilen var sånn passe ufin mot han som la ut informasjonen.

 

å at det begynte å bli ganske off topic ? Det var et eneste innlegg jeg kom med. å han fortjente det,

 

 Såpass takhøyde burde det være, det er ikke en barneskole det her, det er et forum hvor folk diskuterer alt som er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På bimmers har vi god takhøyde, men som du allerede har påpekt, så er ikke dette noen barneskole, og innlegg av svært lave og/eller barneskolepregede karakterer fjernes derfor uten varsel.

 

Jeg forbeholder meg dessuten retten til å ikke varsle rette vedkommende når et "barneskoleinnlegg" fjernes og delta i påfølgende diskusjon. Skulle vi gjort dette på samtlige innlegg, så hadde ikke dagen vår bestått av noe annet enn diskusjon på PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På bimmers har vi god takhøyde, men som du allerede har påpekt, så er ikke dette noen barneskole, og innlegg av svært lave og/eller barneskolepregede karakterer fjernes derfor uten varsel.

 

Jeg forbeholder meg dessuten retten til å ikke varsle rette vedkommende når et "barneskoleinnlegg" fjernes og delta i påfølgende diskusjon. Skulle vi gjort dette på samtlige innlegg, så hadde ikke dagen vår bestått av noe annet enn diskusjon på PM.

 

Men når det blir fjernet seriøse innlegg som har med saken å gjøre, hvorfor har jeg da opplevd å ikke få vite grunnen? Og når man sender PM og spør hvorfor så bare ignorerer man det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men når det blir fjernet seriøse innlegg som har med saken å gjøre, hvorfor har jeg da opplevd å ikke få vite grunnen? Og når man sender PM og spør hvorfor så bare ignorerer man det. 

Fordi de gir blanke.

Hvis de mener de har rett ( som de såklart alltid har, de er jo moderatorer) så er det bare sånn, så da skal du gjøre som unga å det er nemlig å holde kjeft når de voksne prater, for de har alltid rett.

Endret av stig.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...