Gå til innhold

Tilbakemeldinger på "Nye Bimmers.no" gjøres her

mkj
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, det er nok flere som burde vært klistret. DIY/Prioriterte tekniske tråder var jo i utgangspunktet kun en midlertid/nødløsning, som ikke var helt optimal. Per dags dato har vi funnet ut at det er best slik det er nå, men ytterligere innspill og synspunkter er naturligvis velkomne. Det er tatt en vurdering på hva som bør være prioritert og ikke, men om det er noen som har innspill og forslag til dette er det bare å fyre løs. På sikt ønsker jeg meg ihvertfall en "modellguide, motorguide, DIY-kategori etc." i en sidelink slik det var tidligere og vil jobbe målrettet for det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med et eget artikkelsystem? :) Dette er laget for nettopp veiledere, og best av alt, det har et verktøy som kan konvertere vanlige tråder til artikler :) Artiklene kan også gå over flere sider, og dermed er det lettere å lage oppdelte og mer oversiktlige guider.

http://community.invisionpower.com/files/file/5386-tutorials/

index.php?app=downloads&module=display&s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting jeg syns manglet med DIY, viktige tråder underforumet, var at det lå øverst inne i Teknisk formet.
Da er det mer synlig og lettere tilgjengelig. :)

Sett dette på flere forum, og syns det er ganske greit. :) 
Sticky'er er vel det beste, da det blir enda mer synlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp.. igjen.

Etter at K-E fint forklarte meg at jeg hadde trykke på en knapp her som gjorde at jeg ikke kunne legge ved bilder, smileys osv, så har jeg nå det problemet at jeg ikke kan kopiere noe inn i svarene mine (uten å trykke på den samme knappen igjen, for så å trykke tilbake).

Noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kopiere inn hvordan?

Lime inn kopierte ord?

Limer inn dette nå.

Hjelp.. igjen.

Etter at K-E fint forklarte meg at jeg hadde trykke på en knapp her som gjorde at jeg ikke kunne legge ved bilder, smileys osv, så har jeg nå det problemet at jeg ikke kan kopiere noe inn i svarene mine (uten å trykke på den samme knappen igjen, for så å trykke tilbake).

Noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, lime inne kopierte ord og eller linker.
Lar seg ikke gjøre, hverken med med ctrl + v eller "lim inn". Kan lime inne i alt annet i Explorer.

Så.. har jeg trykka på noe anna igjen nå?

Jeg kan lime inn så fort jeg går til "ren tekst" med den knappen oppe til venstre, men skal jeg kunne bruke smileys osv så kan jeg ikke lime inn (ei heller bruke smilefjes, de kommer opp, jeg trykker på dem, men det skjer ikke noe. )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det snakk om innliming av vanlig tekst, eller linker, bilder, smileyer osv? Innliming av formatert innhold er avslått, da dette blant annet la bakgrunnsfarge på tekst som ble kopiert fra innlegg her på forumet. Dette ble diskutert på side 51 i denne tråden: http://bimmers.no/topic/770481-tilbakemeldinger-på-nye-bimmersno-gjøres-her/?p=2817546

Med andre ord vil linker komme i klartekst (altså ikke-klikkbare), og bilder/smileyer vil ikke kunne limes inn. På sistnevnte må det brukes bildeadressen i IMG-tags, eller bruke bildeknappen i editoren.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...