awt Skrevet Mai 18, 2014 Share Skrevet Mai 18, 2014 Når man får varsel på sitering har det gått litt fort i oversettelsen. Det står "blablabla siterte a et innlegg du skrev". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wackamole Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Når man får varsel på sitering har det gått litt fort i oversettelsen. Det står "blablabla siterte a et innlegg du skrev". Se der ja, takk for tipset! Skal være fikset nå \\ Fredrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Forumet er blitt veldig tregt!! Når man skal åpne en tråd så henger hele nettleseren seg i noen sekunder før siden kommer.. Har testet på Opera, Firefox og IE og alle er like. Kun på Bimmers det er problem... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Forumet er blitt veldig tregt!! Når man skal åpne en tråd så henger hele nettleseren seg i noen sekunder før siden kommer.. Har testet på Opera, Firefox og IE og alle er like. Kun på Bimmers det er problem... Må være pc'en din.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Selvfølgelig er det pcen min!!!!! Sent fra min HTC One via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Må nok være pcen din ja, går unna så det synger her i gården. Bruker Chrome på mac (en gammel en fra 2010).. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Har ingen problemer på noen av mine pcer vertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mkj Skrevet Mai 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2014 Forumet er blitt veldig tregt!! Når man skal åpne en tråd så henger hele nettleseren seg i noen sekunder før siden kommer.. Har testet på Opera, Firefox og IE og alle er like. Kun på Bimmers det er problem... Har ikke merket meg noen feil i systemet, og Bimmers laster raskt og fint på pc'er jeg har testet nå. Øyvind, om du ser hva det er som henger hos deg, så gi meg beskjed på PM (for eksempel om det står noe nede i nettleseren liknende "venter på xxx..." eller tilsvarende). Øyvind L. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 Bimmers henger på min PC også, samt at jeg har problemer når jeg sender/svarer på PM. Noen ganger så forsvinner det jeg har skrevet når jeg trykker på "post", og det kommer opp en error-beskjed. Veldig irriterende hvis man har skrevet en lang melding... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 Forumet var veldig tregt i helga. Holdt på å få hjerteinfarkt, så måtte bare logge av i frustrasjon. Virker bedre i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mkj Skrevet Mai 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2014 Det ble kjørt endel store backuper de siste dagene. Disse gikk nok utover farten... Alt ok for alle nå, ja? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mai 21, 2014 Share Skrevet Mai 21, 2014 ikke ok her. slettet cookies uten hell.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monge92 Skrevet Mai 23, 2014 Share Skrevet Mai 23, 2014 Hallo, vet ikke om dette blir riktig side, men finnes det en app til bimmers forum? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Mai 23, 2014 Share Skrevet Mai 23, 2014 Hallo, vet ikke om dette blir riktig side, men finnes det en app til bimmers forum? Tapatalk fungerer greit. Sent fra min LG-D802 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wackamole Skrevet Mai 31, 2014 Share Skrevet Mai 31, 2014 Hallo, vet ikke om dette blir riktig side, men finnes det en app til bimmers forum? Hei! Bimmers.no har støtte for tapatalk for iPhone finnes denne her: https://itunes.apple.com/no/app/tapatalk/id307880732?l=nb&mt=8 \\ Fredrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå