Gå til innhold

Tilbakemeldinger på "Nye Bimmers.no" gjøres her


mkj
 Share

Anbefalte innlegg

Er ganske så sikker på bedriftene deres har satt litt strengere internet explorer settinger i group policy. Lite bimmers kan gjøre med det vil jeg tro.

Er sikkert det! Men det er nå et eller annet med bimmers også, for jeg har ikke opplevd det med noen andre sider ennå :)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes fremdeles dere skal snu om på fargene...grå øverst og sort nederst....

Større sjanse for at vi går for en jevn farge på hele bakgrunnen. Har lagt merke til at gradienten vi har her nå "flasher" litt mellom sidelastinger  :-k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg eller følger klokka på bimmers sommertid fortsatt? :) tenker da på klokkslettet der det står når innlegg blir postet. Klokken er nå 11:11.

 

Som Rublings sier, dette kan du endre selv. Hos meg står det at du postet 11:07, noe som er korrekt i forhold til det du selv skriver :)

 

\\ Fredrik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei. Jeg har et spørsmål, Det har ingen ting med nye bimmers og gjøre men fant ingen andre steder jeg kunne skrive dette på så da prøver jeg lykken..

 

Har vært medlem av forumet en stund nå men aldri funnet slett innlegg funksjonen? Altså når jeg har skrevet et innlegg som jeg ikke skulle ha gjort eller noe?..

 

Noen som har noe forslag på dette? Takk for svar på forhånd. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes ikke. Om det er noe du ønsker å fjerne kan du bruke rapporteringsfunksjonen.

Innlegg som er relevante for diskusjonen (og ikke inneholder noe ulovlig, noe som ikke er ønsket e.l.) vil ikke bli fjernet, da det kan ødelegge en hel tråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor bare ikke få på plass en ordning hvor folk kan slette hele innlegget sitt selv? Så slipper ett innlegg som kanskje ikke skulle vært skrevet å skape mulige reaksjoner eller unødvendige svar før moderatorene rekker å slette det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For da kan plutselig en halv debatt forsvinne, og hele tråden blir meningsløs. Dessuten kan man fint benytte redigeringsfunksjonen om det er noe man vil endre på.

Dessuten kan man jo løse gjennom innlegget sitt før man trykker "Post", og vurdere der om dette er noe som trenger å publiseres. :)

Uansett, ingenting av dette er opp til meg, jeg bare svarte på spørsmålet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor bare ikke få på plass en ordning hvor folk kan slette hele innlegget sitt selv? Så slipper ett innlegg som kanskje ikke skulle vært skrevet å skape mulige reaksjoner eller unødvendige svar før moderatorene rekker å slette det :)

 

Enkelt og greit fordi da kommer alle disse forum n00bene som vil slette posten sin etter de har fått svar på det dem lurer på.

Sånn at dem er sikker på at ingen andre kan få hjelp om de har samme problem.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en "Slett" knapp før, men poster ble slettet i hytt og pine. Da var det mye som ble borte og mange tråder mistet mening, og viktig info ble slettet. Da ble slett funksjonen fjernet.

Sletting av innlegg gikk ikke på "Gammle Bimmers" heller. man kunne slette innlegget om man hadde det siste i tråden. kom det et innlegg etter kunne man ikke slette lenger.

 

Løsningen som er nå er nok den beste siden folk tok helt av med sletteknappen. om man øsker noe fjernet. si fra til moderator/rapporter. eller ikke post det om du ikke vil ha det ut på nett. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For da kan plutselig en halv debatt forsvinne, og hele tråden blir meningsløs. Dessuten kan man fint benytte redigeringsfunksjonen om det er noe man vil endre på.

Dessuten kan man jo løse gjennom innlegget sitt før man trykker "Post", og vurdere der om dette er noe som trenger å publiseres. :)

Uansett, ingenting av dette er opp til meg, jeg bare svarte på spørsmålet.

Sant nok, leser jo gjennom før jeg skriver innlegget. Men når jeg er på telefonen og kommenterer så er det fort gjort og trykke "svar nå" to ganger og da blir det automatisk svart 2 ganger og det er bare irriterende. Ellers så har jeg ikke noe problem med det. :-) ville bare høre om dt var jeg som var dum og ikke fant den eller om det ikke var noe. :-P Men takk for svar folkens, da fikk jeg iallefall svaret jeg ønsket og komme frem til. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...