Thundercoil Skrevet Januar 19, 2015 Share Skrevet Januar 19, 2015 Kjør en annen nettleser via minnepenn da! Eller hele operativsystemet om dere vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Januar 19, 2015 Share Skrevet Januar 19, 2015 Kjør en annen nettleser via minnepenn da! Eller hele operativsystemet om dere vil Hørtes ut som en lur plan, muligens risikere jobben sin pga Bimmers surfing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet Januar 19, 2015 Share Skrevet Januar 19, 2015 (endret) Er masse jobbting på pc'en og tydeligvis er explorer det beste valget... Sniker eg innpå Chrome får eg vel ein hissig IT fyr etter meg Endret Januar 19, 2015 av Sammyen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Januar 19, 2015 Share Skrevet Januar 19, 2015 Ja, sånn går det når jobben begynner å gå utover bimmers-tiden! Sammyen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 19, 2015 Share Skrevet Januar 19, 2015 Har dere ikke en smarttelefon da? Er det noen som fortsatt bruker pc? Om jeg må på bimmers på jobb så har jeg bare mobilen å bruke. Jeg har ikke tilgang til pc på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet Januar 19, 2015 Share Skrevet Januar 19, 2015 Har ikkje heilt roen på tapatalk endå. Virker så rotete imo.Er CNC-operatør og har tilgang på PC så får brukt dødtiden her og der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet Januar 20, 2015 Share Skrevet Januar 20, 2015 (endret) Liker at det kommer eget "forum" for koding og diagnose!Synest det var litt rotete å holde alt i egen diagnosetråd på teknisk. Trengte større plass. Kan vel hive tråden over frå teknisk då?Hadde det vert mulig å få "sub-forums" med f.eks E9x, F1x eller blir dette for mykje rot?Får vel eventuelt lage sticky tråder+1 admins Endret Januar 20, 2015 av Sammyen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 20, 2015 Share Skrevet Januar 20, 2015 Relevante tråder blir flyttet fortløpende.Dette er såpass lite utbredt her inne foreløpig at det vil nok holde med en felleskategori, så får heller folk (forhåpentligvis) være tydelige når de skriver topic. Edit: De fleste tråder fra de siste månedene er nå flyttet. Om noen kommer over andre tråder som bør flyttes, så bruk rapporteringsfunksjonen, så blir de også tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet Januar 20, 2015 Share Skrevet Januar 20, 2015 (endret) Får vel legge det til som evt regel, det blir vel kanskje litt strengt? Tydelig Exx, Fxx eller Gxx (snart ) i overskriften Endret Januar 20, 2015 av Sammyen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet Januar 27, 2015 Share Skrevet Januar 27, 2015 Andre som hadde problemer med å åpne bimmers i eit par timer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mkj Skrevet Januar 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2015 Andre som hadde problemer med å åpne bimmers i eit par timer? Vi våknet til nettverksproblemer i dag, men det ser ut til at vi er "back on track" nå Sammyen og Shattered reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Januar 27, 2015 Share Skrevet Januar 27, 2015 Har dere ikke en smarttelefon da? Er det noen som fortsatt bruker pc? Om jeg må på bimmers på jobb så har jeg bare mobilen å bruke. Jeg har ikke tilgang til pc på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Januar 27, 2015 Share Skrevet Januar 27, 2015 Denne delen skulle med i innlegget over...; Selvsagt har man det, men ikke noe trådløst nett på jobb pga. sikkerhet.. Og gidder ikke betale for å surfe på Bimmers, eller andre sider for den delen.. Jobber foran PC hele dagen, og må ha pauser innimellom, og da er det kjekt å surfe litt på div. bilforum. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Februar 11, 2015 Share Skrevet Februar 11, 2015 Trykte tilfeldigvis på "Mine innlegg" før jeg hadde logga inn nå, og fikk da servert en skjerm der det sto at jeg ikke hadde tilgang, og bla bla et eller annet. Invalid user id og noe greier. Hadde det ikke vært bedre/penere og blitt sendt til en logg inn side, med tilsvarende info som kommer under dette invalid id osv? Der du får mulighet til og registrere deg, div info osv for eksempel.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Februar 15, 2015 Share Skrevet Februar 15, 2015 Har dere noen oversikt over hvor mange som klikker på den "Du er nr 1 million blabla"-spammen på forumsidene? Blir litt oppgitt av å se den måned etter måned...Da tar jeg heller Citroen-reklamer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå