lasseln Skrevet Oktober 13, 2013 Share Skrevet Oktober 13, 2013 Ser jeg en Blue Mountain State fan her? Ontopic, så er det veldig lite som slår Ronald Jenkees på høytalerne når man cruiser for min del. Disorganized Fun og Guitar Sound er favoritter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Oktober 13, 2013 Share Skrevet Oktober 13, 2013 Blue Mountain state, gode minner... sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Oktober 13, 2013 Share Skrevet Oktober 13, 2013 Pløyd gjennom de 3 sesongene på 3 dager nå Fantastisk. Enda en kjørelåt: Kristiansan'årn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mkj Skrevet Oktober 13, 2013 Share Skrevet Oktober 13, 2013 Må si at Queens of the stone age med Go with the flow henger godt igjen i bakhue etter timer med Gran Turismo(hvor denne var på tracklista) på Playstation i sin tid eliot reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Oktober 13, 2013 Share Skrevet Oktober 13, 2013 Pløyd gjennom de 3 sesongene på 3 dager nå Fantastisk. Enda en kjørelåt: Thad er bare så awesome! Liker musikksmaken, har den låta på Spotify fra før av sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Oktober 13, 2013 Share Skrevet Oktober 13, 2013 Denne er også syykt chill og kjøre til. Og ja, Thad er awesome! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Oktober 13, 2013 Share Skrevet Oktober 13, 2013 Denne er også syykt chill og kjøre til. Og ja, Thad er awesome! Bare ta å legg ut spotify lista di så bare subscriber jeg sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Oktober 13, 2013 Share Skrevet Oktober 13, 2013 lean back Er ikke så stor, driver og fyller på etterhvert som det kommer nok knall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Oktober 13, 2013 Share Skrevet Oktober 13, 2013 Godlåt i bilen.. Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Oktober 13, 2013 Share Skrevet Oktober 13, 2013 Tenk at jeg glemte denne i stad. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 13, 2013 Share Skrevet Oktober 13, 2013 Mye og lese i den gammle kjøremusikk tråden også. http://bimmers.no/topic/517679-kjøremusikk/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bendik Kjellevold Skrevet November 1, 2013 Share Skrevet November 1, 2013 http://m.youtube.com/watch?v=STy1UL49FZM Må vere den beste kjøremusikken. roarholt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet November 1, 2013 Share Skrevet November 1, 2013 http://www.youtube.com/watch?v=W3P3KUsNmFc Jeg liker litt lange låter, og DT er perfekt å kjøre til. Blir aldri kjedelig (synes nå jeg, haha. Men så hører jeg ikke på dunk-dunk heller da ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet November 1, 2013 Share Skrevet November 1, 2013 Punktum. eliot reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet November 1, 2013 Forfatter Share Skrevet November 1, 2013 Storveis med musikktips på tvers av sjangere, lett å bli for ensporet.Musikk til ølla akkurat nå, men den funker utmerket i bilen ogsåRick Ross – Sixteen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå