Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil tro at det er liten mulighet for å heve kjøpet her om det er privatkjøpt.

Selger har trolig null eller minimal sjanse til å forutse en slik feil.

Det er ikke snakk om tilbakeholdt informasjon her akkuratt hvis det er snakk om registerhavari.

Skrevet

ja man har vel 10 dager på privatkjøp.. uansett hva man skriver i kontrakten..

så får se hva som skjer får et prisanslag på mandag.. EGENTLIG er det flaks at dette skjedde i svergie.. da det sikkert blir en del billigere bare av den grunn.. og det er digg  :) så skal jeg ringe BMW norge for hørt de har hjulpet folk på goodwill før så lange serviceheftet er fulgt og bilen ikke har gått lengere enn 150.000.. MEN til alle med N47 D20 motor for all del bruk de ekstra kronene på motorforsikring

Skrevet

Kjipe greier! :/ Håper det ordner seg da!

Har vel samme motor i min, men har heldigvis motorforsikring på den..

Skrevet

ja man har vel 10 dager på privatkjøp.. uansett hva man skriver i kontrakten..

Nei, man har ingenting, verken ved privatkjøp eller ved kjøp fra firma. Så lenge alt er i orden den dagen man kjøper naturligvis.

Skrevet

Tror nok det ordner seg på goodwill. Men jeg har hørt at da er det kun BMW(Bavaria) Bmw forhandler som kan se på bilen, og alle servicer må være utført hos en sertifisert bmw forhandler.

Skrevet

Æsj, Fredrik... Regner med det ordner seg med hjelp av BMW! :) Som jeg skrev til deg på facebook da du hadde handlet, skulle kjøpt Mercedes 123!

mercedes_w123_1980_4d.jpg

Skrevet

Registerfeil er jo kjent sak ifm loverog evt goodwill.

Men du har jo tidenes anledning til å putte i "2,5" 3l d. M57n2 eller n57.

Skrevet

Bmw Norge sier at det er kjent på noen motorer men ikke på 123d'en siden det er en N47D20S og da er det ikke det samme og feilen er det ikke mange nok av rett og slett.. så goodwill var ikke akkurat en mulighet etter hva han sa..

så vil jeg ikke bytte til diesel 6'er fordi det vil koste en formue å få godkjent.. (og jeg gidder ikke å kjøre en så ny og fin bil uten alt i orden på eu og teknisk)

samtidig så er den motoren en del tyngere som vil ødelegge vektfordelinga.. er ikke bare power som teller ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...