Eksos Skrevet Oktober 25, 2013 Share Skrevet Oktober 25, 2013 Ræva var gørr kjedelig, og ikke imponerende fin... Fra siden så den lekker ut, fronten var heller ikke så aller verst! Som totalpakke mener jeg at E82 er hakket tøffere iallefall, men sammenlignet med F20, er 2-serien lekker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Oktober 25, 2013 Share Skrevet Oktober 25, 2013 Følte denne minnet om en ny version av en e30 siden den er så liten, 1 serien liker jeg ikke utenom 1M da Litt ymsefeil/rariteter men sett bort ifra det og automat gir så kunbe jeg kansje tenke meg en slik sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bradbury Skrevet Oktober 25, 2013 Share Skrevet Oktober 25, 2013 Som sagt før her inne, halogen er ikke kult i dagens samfunn hvor LED er det nye. Halogen for meg var tøft når halogen pærene kom ut, LED er så mye finere og alle konkurentene til BMW har dette. Selv min E90 har mer LED enn en helt ny 2 serie. Halogen er virkelig ikke kult i det hele tatt, nei. Men var det egentlig "Xenon" du mente å si? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Oktober 25, 2013 Share Skrevet Oktober 25, 2013 Kunne godt tenkt meg en sånn en, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 25, 2013 Share Skrevet Oktober 25, 2013 Jeg må si jeg likte bilen jeg, etter å ha kikket litt på bilder og film av den så faller bitene mer på plass for meg. Eneste er hekken for den blir jeg ennå ikke helt venn med, ser ut som noe som kunne stått å en nyere Mercedes. Men jeg liker at de har gitt bilen en annen front enn F20, denne er virkelig designet på en blåmandag Ellers så må jeg si at E82 stadig er en penere bil som det er mer behagelig å hvile øynene på, men kjenner jeg meg selv rett her så er nok det en vanesak som går seg til med tiden. I tradisjon fra E82 så blir vel 218I det billigste alternativet, men som Fredrik er inne på så holder denne i massevis med sine 170 hester og 0-100 på ca 7,5 sekunder. Må ikke glemme at dette er en liten bil med stor fartsfølelse, også kan vi jo bare glede oss til en eventuelt 1M. Er BMW M litt kule så ordner de en slik Internkoden er forøvrig F22 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Oktober 25, 2013 Share Skrevet Oktober 25, 2013 Halogen er virkelig ikke kult i det hele tatt, nei. Men var det egentlig "Xenon" du mente å si? Jeg mener led, for jeg snakker om blinklys osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 25, 2013 Share Skrevet Oktober 25, 2013 Ja, dette er nok en modell som krever tilvenning (jf. hekkpartiet), men ellers virker det jo svært lovende. Vi kan vente oss stort sett samtlige motoralternativer fra dagens F20/F21. En M2 er selvsagt planlagt, men ryktene tislier at det denne gang blir en firesylindret motor. Dersom det blir tilfellet vil vi virkelig se dagens E30 igjen iht. motorprogram. M2 med firer og M235i med sekser (E30 M3 og 325i). Ellers må jeg si meg enig med ahj vedrørende lysbruk og teknologi. Det er synd BMW utdaterer bilene sine allerede ved lansering. Mercedes har til sammenlikning vært flinke med å tilby nåtidens teknologi (LED), selv på de rimeligste modellene, men BMW "venter" av en eller annen grunn til faceliften. Det er ikke riktig at en E46 Coupe/Cabriolet fra 2004 skal ha mer LED-teknologi enn en ti år nyere F22 2-serie (eller for den saks skyld 1-, 3-, 4- tildels 5- og 6-serie). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2013 Hvordan ser disse LED-lyktene ut? Har du eksempelbilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OveN Skrevet Oktober 25, 2013 Share Skrevet Oktober 25, 2013 Syntes denne var lekker jeg! Liker bildene BMW har tatt av den sammen med en 2002 http://www.bmw.com/com/en/newvehicles/2series/coupe/2013/showroom/gallery/index.html# Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 25, 2013 Share Skrevet Oktober 25, 2013 Tja. Når det gjelder E46 Coupe/Cabriolet facelift så tenker jeg i hovedsak på baklysene som har LED kjørelys, LED bremselys og LED blinklys. E90/E91 LCI med LED blinklys foran og bak, samt kjørelys, E92/E91 LCI med LED blinklys foran og bak, samt bremselys og kjørelys. Det er mye mer å komme med, men dette er jo småting som sier noe om hvor ny bilen føles. Det "verste" eksempelet er jo E90/E91 LCI som ser nyere ut enn F30/F31 med halogen blinklys. ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 25, 2013 Share Skrevet Oktober 25, 2013 En M2 er selvsagt planlagt, men ryktene tislier at det denne gang blir en firesylindret motor. Dersom det blir tilfellet vil vi virkelig se dagens E30 igjen iht. motorprogram. M2 med firer og M235i med sekser (E30 M3 og 325i). M2 ja, jeg skrev 1M jeg da jeg i ett øyeblikk glemte 2 serie som nytt navn Men blir det ikke litt ulogisk at en eventuelt M2 vil få firer, jeg mener når M235I har sekseren. Jeg liker forøvrig relasjonen til E30 som du nevner, det hadde vært så kult at det nesten ikke hadde gjort noe om M2 fikk firer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 26, 2013 Share Skrevet Oktober 26, 2013 Det blir kanskje ulogisk, men det blir på lik linje i forhold til E30 M3 (M2) og E30 325i (M235i). På en annen side, så kan de som ønsker å velge firer gjøre det og vice versa. Dette kommer til å bli en winner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 26, 2013 Share Skrevet Oktober 26, 2013 Masete film, men den appellerer sikkert til målgruppen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2013 Det blir kanskje ulogisk, men det blir på lik linje i forhold til E30 M3 (M2) og E30 325i (M235i). På en annen side, så kan de som ønsker å velge firer gjøre det og vice versa. Dette kommer til å bli en winner. Jeg kommer ikke over hvor tung 2-serien ser ut ved siden av 2002en. Jeg er fan av lette biler, og selv om en 4-serie coupe er meget attraktiv og i mine øyne langt mer fornuftig, så hadde jeg sikkert valgt 2-serien pga. lavere vekt og mer kompakt størrelse (akkurat som 1M > M3 E92). Blæh, nå fikk jeg megalyst på småfæle men geniale 1M. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Oktober 27, 2013 Share Skrevet Oktober 27, 2013 Jeg kommer ikke over hvor tung 2-serien ser ut ved siden av 2002en. Jeg er fan av lette biler, og selv om en 4-serie coupe er meget attraktiv og i mine øyne langt mer fornuftig, så hadde jeg sikkert valgt 2-serien pga. lavere vekt og mer kompakt størrelse (akkurat som 1M > M3 E92). Blæh, nå fikk jeg megalyst på småfæle men geniale 1M. En 1M vil vel også se tung ut ved siden av en 2002? Min E87 ser i alle fall voldsom ut ved siden av en E30, og E30 er jo ikke noe mindre enn 2002'en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå