Gå til innhold

Bjørns Tesla Model S Performance


bb79
 Share

Anbefalte innlegg

Husker jeg så en youtube video for en god stund tilbake hvor en nordmann kjørte rundt i en Tesla model s ved Alna. Husker også at han nevnte at han kjørte en 525d til vanlig :D Litt gøy å få vite at det er DU som er den personen :)! Synd at du solgte 525d, men for en RÅ erstatning du har kjøpt deg! Grattis med en fantastisk bil :).

 

Husker fortsatt de første månedene da model S nettopp hadde kommet ut. Den bilen fikk oss gutta til å si "oooooo", den samme "oooo"en vi bruker når vi ser en superbil haha ;).

Nå er Tesla over alt i Oslo :P. Klarte å telle 9 tesla model S her om dagen da jeg kjørte fra Majorstuen til slottet (en strekning på ca 2 km).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du glemt oss ut?  :-s

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=zP3eYM5_HY0

Vel, jeg trodde at dere hardbarka petrolheads ikke brydde dere som Tesla. Men jeg skal endre første post og oppdatere den med mine videoer etter hvert som de kommer ut :)

 

 

Du har vel ikke vært på Sørlandet med Teslaen i det siste, så en prikk lik din på Fevik med samme farge og felger :)

Jeg må også si at filmene dine er bare geniale, jeg setter meg godt til rette og koser meg når jeg ser dem :) Får sikkelig lyst på Tesla selv..

Jeg kjørte forbi Fevik fredag 13. desember mens jeg lagde video #3. Var det da du så en slik en? I så fall var det nok meg =)

 

 

Flotte filmer. Koser meg godt med både de og reisebloggene dine. Tommel opp :)

Takk for feedback :)

 

 

Nå har jeg sett de to andre filmene med Bjørn´s Model S og jeg er ikke mindre imponert over filmenes kvalitet denne gangen. Det er superbra produksjoner i forhold til å være hobbyprosjekter (spesielt det at han tar seg tid til filming på avstand). Jeg liker også Bjørn´s nerdete tilnærming til tingene inkl. den litt underfundige humoren. Vel jobba Bjørn... keep up the good work... :)

Takk takk igjen :)

 

 

Kul bil, og veldig bra film! :))

 

En kompis kjøpte en ny Tesla S Performance med alt utstyr for 2 uker siden(Eller, han fikk den levert for 2 uker siden).

 

Jeg lånte den en Lørdagskveld for og teste litt...

 

Må si jeg ble skuffet over finish på interiør. Veldig "billig". Mye hardplast, og veldig kjipe og flate seter..

 

En ting jeg ble imponert over var draget og kjørecomfort. Virkelig på høyde med BMW F10 spør du meg når det kommer til comfort og hvordan den flyter på veien!

 

Grom bil, men tror jeg fort hadde blitt lei pga det billige interiøret.. :/

 

Ja, jeg er enig med deg der. Solskjermene i Model S er altfor små. Og luka som dekker sminkespeilet er billig. Lys til sminkespeil mangler. Korker til lastestropper på gulvet mangler også. Elektriske innfellbare speil savner jeg. Og anlegget er ikke like bra som BMWs Hifi-professional. Men alt dette glemmer jeg når jeg tråkker pedalen i bånn eller når jeg plugger bilen på supercharger og aldri trenger å betale for diesel ever again :P

 

 

Nå har jeg sett alle 3 videoene! Må si at dem var meget bra filmet, og underholdende! Er morsomt å se hvordan det er å leve med den, og hvordan den holder seg mot vær, temp og lengere distanser. Må si at Superchargerne er en fantastisk og nødvending ide fra Tesla, og uten dem så hadde den blitt begrenset til en bybil.

Blir morro å følge med videre på dine neste videoer, cant wait =)!

Ja, Teslas superchargere er sinnsykt bra. De lader fem ganger raskere enn det andre kaller "hurtigladere". Bare følg med. Det kommer flere videoer senere. Jeg har mange prosjekter og idéer på lager ;)

 

 

Husker jeg så en youtube video for en god stund tilbake hvor en nordmann kjørte rundt i en Tesla model s ved Alna. Husker også at han nevnte at han kjørte en 525d til vanlig :D Litt gøy å få vite at det er DU som er den personen :)! Synd at du solgte 525d, men for en RÅ erstatning du har kjøpt deg! Grattis med en fantastisk bil :).

 

Husker fortsatt de første månedene da model S nettopp hadde kommet ut. Den bilen fikk oss gutta til å si "oooooo", den samme "oooo"en vi bruker når vi ser en superbil haha ;).

Nå er Tesla over alt i Oslo :P. Klarte å telle 9 tesla model S her om dagen da jeg kjørte fra Majorstuen til slottet (en strekning på ca 2 km).

Ja, nå ser jeg også Teslaer overalt. Spesielt i Oslo. Jeg får håpe folk fortsatt vil se på videoene mine :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er første post oppdatert. Jeg har også lagt til min siste video. Allerede en uke etter at video #1 ble publisert, så kontaktet Teslamotors fra USA meg. De var interessert i videoene mine og ønsket å samarbeide med meg. Mitt første bidrag var en video til Customer Stories. Jeg har stått for filming, regi og redigering selv. Det eneste de har sørget for er å publisere den på deres Facebook og Twitter. Den kommer til å bli lagt ut på deres webside senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker filmene og synst det er gøy å se på, Model S fascinerer meg veldig.

Eneste negative jeg har å utsette er at jeg klarer ikke se på de vinterfelgene du har på din, synst de ser ganske ræva ut.. :-#  Fortsett å lage knall gode filmer og du får flere views fra meg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tilbakemelding, folkens! Det setter jeg pris på :)

 

Elsker filmene og synst det er gøy å se på, Model S fascinerer meg veldig.

Eneste negative jeg har å utsette er at jeg klarer ikke se på de vinterfelgene du har på din, synst de ser ganske ræva ut.. :-#  Fortsett å lage knall gode filmer og du får flere views fra meg! :D

Ja, jeg synes også at felgene ikke er de aller peneste. Men på norsk saltføre gjør de en god jobb med å beskytte bremseskivene. Til sommeren har jeg 5-eiker 19" standardfelger som ser penere ut. Det kommer flere videoer etter 19. januar når jeg er tilbake fra ferie.

 

 

Var du i Askim denne uken? Så en helt lik Tesla som din, riktig farge og samme felger, fikk ikke med med EL skiltnr men :P

Nei, det var nok ikke meg. Jeg er på ferie i Thailand :) Jeg har derimot sett en prikk lik som min ved superladeren på Lillehammer en gang. Så der brast illusjonen min om at min bil hadde unik utseende i Norge :P Hvis det er jeg som er ute og kjører så vil du se en stor sugekopp i frontruta forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tilbakemelding, folkens! Det setter jeg pris på :)

 

Ja, jeg synes også at felgene ikke er de aller peneste. Men på norsk saltføre gjør de en god jobb med å beskytte bremseskivene. Til sommeren har jeg 5-eiker 19" standardfelger som ser penere ut. Det kommer flere videoer etter 19. januar når jeg er tilbake fra ferie.

 

 

Nei, det var nok ikke meg. Jeg er på ferie i Thailand :) Jeg har derimot sett en prikk lik som min ved superladeren på Lillehammer en gang. Så der brast illusjonen min om at min bil hadde unik utseende i Norge :P Hvis det er jeg som er ute og kjører så vil du se en stor sugekopp i frontruta forresten.

Står en helt lik en på Helsfyr også, mener det er på plassen til miljøverndirektoratet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville kjerringa di gifte seg med deg eller ikke? :)

Vi ble gift i går på tinghuset/byfogden eller hva man nå kaller det. Bryllupsfest kommer senere når vi har mer penger og tid til å planlegge :)

 

 

Fikk lyst på batteribil jeg og nå etter videoene dine :)

Du får ta en prøvekjøring i en Tesla. Da tror jeg du blir frelst ;)

 

 

Siden det var noen folk (mest fra andre land) som ønsket å bli venn med meg på Facebook, så har jeg laget en egen side for videoer og bilder av Teslaen min. Jeg kommer til å bruke kanalen til å kunngjøre turer og videoer og poste off-topic stoff som bryllup osv.

https://www.facebook.com/BjornsTesla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ekteskapet :-) fengslende videoer du lagde - blei faktisk sittende å se på dem mens jeg var på jobb (!!). artig å se Tesla'en in real life bruk, og ikke reklamefokusert. godt jobba!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...