Larsinnj Skrevet Februar 22, 2019 Share Skrevet Februar 22, 2019 Klipp av en liten bit av skinnet på undersiden av stolen å send det inn til bilpleiekongen, så skaffer de farge som matcher. https://bilpleiekongen.no/hvordan-farge-opp-skinn/ slettaas reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Februar 23, 2019 Share Skrevet Februar 23, 2019 10 timer siden, Larsinnj skrev: Klipp av en liten bit av skinnet på undersiden av stolen å send det inn til bilpleiekongen, så skaffer de farge som matcher. https://bilpleiekongen.no/hvordan-farge-opp-skinn/ Jepp. Evt til car spa i Oslo som er importør. Om du skal skifte farge på skinn bør man bruke proff metoden. Om du bare skal freshe opp fargen kan man bruke svamp og fresh farge. (Primer å farge i ett ) slettaas reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Februar 25, 2019 Share Skrevet Februar 25, 2019 Det interiøret er jaggu så rått :). Har studert det nå og fy søren ,heldig er du . Stilig med sære farger . slettaas reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slettaas Skrevet Februar 25, 2019 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2019 1 time siden, sveigis skrev: Det interiøret er jaggu så rått :). Har studert det nå og fy søren ,heldig er du . Stilig med sære farger . Ja, det er faktisk ganske tøft. Somsakt jeg tror det vil passe fargen på bilen helt perfekt.😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slettaas Skrevet Februar 27, 2019 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2019 Det blir kanskje litt vel mye bare interiør her nå. Men nå er jeg endelig ferdig med rens å behandling av det nye interiøret, å godt er det..😅 Her ligger bakseteryggen å trekker inn leather milk derav kan den se noe flekkete ut på bilde. Ellers så ble det gamle interiøret greit nok. et lite 50/50 bilde. BjornarHS, danskiii, Mathiseen og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Februar 27, 2019 Share Skrevet Februar 27, 2019 Knallbra enkelt og greit slettaas reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenej Skrevet Mars 2, 2019 Share Skrevet Mars 2, 2019 Bra du gir det interiøret en skikkelig behandlig. E jo helt tidsriktig 80 talls farge på det skinnet slettaas reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slettaas Skrevet Mars 4, 2019 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2019 Trenger litt hjelp angående lakkering av drivverket her. Er det pulverlakkering eller vanlig billakk som er anbefalt? Man får vel ikke noe spesielt rusthindrende grunning i pulverlakk? Eller gjør man det?😊 trenger litt innspill her. Bilen blir ikke utsatt for salt å snø uansett så begge delene holder vel i mange år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slettaas Skrevet Mars 30, 2019 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2019 (endret) Hei å hå😆 idag har jeg vært på en liten roadtrip å henta litt snacks til bilen igjen. Henta komplett elektriske vindusheiser (ny i eske!!) og. Kjørecomputer + cruisecontrol..😎 Når jeg kom hjem demonterte jeg midtkonsollen fra bilen. Jeg må jo ha midtkonsoll med hull til knappene til el vinduene uansett. Men så studerte jeg denne littegrann å jøss her er det jo laget slik at man kan lett ettermontere brytere selv.😀 så startet jeg skjæring av hull med en tapetkniv, å endelig forsvinner de fæle hulla jeg har irritert meg over lenge midt på midtkonsollen..👍 Resultatet ble meget bra å nå har jeg fått en bra midtkonsoll med rett utstyr🤣👍 Her kan dere se hvordan resultatet ble.😊 Endret Mars 30, 2019 av slettaas scoot, Walkabout, tpmek og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenej Skrevet Mars 30, 2019 Share Skrevet Mars 30, 2019 Flott resultat. Veldig greit når det er prefabrikert så en kan ettermontere orginal utstyr Flaks og da at begge hulla var akkurat der bryerne skulle stå. slettaas reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet April 9, 2019 Share Skrevet April 9, 2019 Her har det skjedd litt ja . Mye bra snacks du har skaffet deg ,det må jeg si .:) Gøy å se her. slettaas reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slettaas Skrevet April 10, 2019 Forfatter Share Skrevet April 10, 2019 På 9.4.2019 den 20.45, sveigis skrev: Her har det skjedd litt ja . Mye bra snacks du har skaffet deg ,det må jeg si .:) Gøy å se her. Ja her må det ettermonteres alt som er 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune-K Skrevet April 10, 2019 Share Skrevet April 10, 2019 Hva slags el-heiser er dette? Det er vel ikke originaldeler det der? Stilig farge på setene dine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet April 11, 2019 Share Skrevet April 11, 2019 E28 er gull! 😊 slettaas reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slettaas Skrevet April 11, 2019 Forfatter Share Skrevet April 11, 2019 19 timer siden, Rune-K skrev: Hva slags el-heiser er dette? Det er vel ikke originaldeler det der? Stilig farge på setene dine. Ikke org bmw ivertfall. Er wire drift men funker nok som de skal håper jeg😅👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå