Gå til innhold

E28 M5 prosjekt. M535 dill


slettaas
 Share

Anbefalte innlegg

7 timer siden, Mortenej skrev:

Nydelig bil. Herlig farge kombinasjon, svart shadowline med lyst interiør.

Ja er veldig usikker på interiøret egentlig😅 det er jo nytt å strøkent. Men vurderer å sette i svart gulvtrekk samt midtkonsoll å hanskerom + dekselet under ratt. Innspill? 🙂

_DSC0195.thumb.jpg.42bc34b7bf4a3258b845f00f043e6ae1.jpg

FB_IMG_1587387570092.jpg

FB_IMG_1587387561179.jpg

FB_IMG_1587387582959.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Orjan skrev:

Han som hentet inn bilen har konvertert til Alpina nå, og du mangler jo en Alpina i samlinga di - så..... :mrgreen:

3563833770_d880586da6_k.jpg

Hehe, ja😀 må utvide garasjen først😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Mortenej skrev:

Enig med Rune her, ikke gjør noe med interiøret.

Det er nok biler som får mørkt interiør, så kjekt med noe som skiller seg litt ut. Så er det det med å holde den mest mulig orginal.

Får gi gulvtrekket å mattene en skikkelig rens å beholde den sånn😊👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig fin denne bilen 😍 Ang interiøret så ser det jo helt strøkent ut 😳 Men spør du fordi du EGENTLIG ikke synes fargen er noen favorittfarge ? At du egentlig liker svart interiør bedre ? Om det er tilfelle så hadde jeg bytta til svart. Det er jo du som eier og bruker bilen, så det viktigste er hva du selv liker best. Jeg har sort/grått-kombo på min. Og jeg er ikke noen fan av grått, så jeg ønsker innerst inne å få endret mitt til helsvart etterhvert 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Bimmerlorris skrev:

Utrolig fin denne bilen 😍 Ang interiøret så ser det jo helt strøkent ut 😳 Men spør du fordi du EGENTLIG ikke synes fargen er noen favorittfarge ? At du egentlig liker svart interiør bedre ? Om det er tilfelle så hadde jeg bytta til svart. Det er jo du som eier og bruker bilen, så det viktigste er hva du selv liker best. Jeg har sort/grått-kombo på min. Og jeg er ikke noen fan av grått, så jeg ønsker innerst inne å få endret mitt til helsvart etterhvert 😉

Beige er ikke min favorittfarge, men det iriterer meg at det er fotspor i gulvet etter hver gang jeg bruker bilen😆 så spørs om det blir svarte gulvmatter i den i hvertfall😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...