Gå til innhold

Ikke kjøp noe av bilbelysning.no


Sindre Dahl
 Share

Anbefalte innlegg

Utrolig hva bimmers og folka her får til. Fikk sjefen i gåenlyspærebilbelysning ned på kne, og vi klarte å hoste opp en offentlig beklagelse, hahaha :)

Tror vi skal sette en strek over dette nå, han har kommet med en offentlig beklagelse, og lagt seg flat som en pannekake,, så tror han fikk en liten lærepenge nå. At så fort slike ting havner på ett bilforum og FaceBook, så er løpet kjørt. Og da er det bare å legge seg flat. Så all PR han har fått nå, har ikke direkte økt salget hans, tvert imot minsket det.

 

Jeg for min del, skal slutte å plage bilbelysning noe mer nå, syns han har fått så ørene har flagret av de fleste her. Men jeg følger med på tråden uansett ;)

 

Enig med deg :) De har fått sett en god nok lærepenge nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOW. Det havnet ute blant media. Jaja, nå vet alle at det tar ikke lange tiden før slikt havner ute blant offentligheten via media, bil forum og FB. Så alle som driver ett firma burde lære noe av dette, ink meg som driver eget firma :headbang:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Setter stor pris på at bilbelysning.no har lagt seg lang flate, men det tok sin tid.

 

Nå som media har fått tak på dette er det ikke noe vi kan gjøre for å stoppe det, men på en annen side syntes jeg så absolutt det var verdt det, slik at de fikk seg en velfortjent lærepenge.

 

Nå syntes jeg vi kan sette en strek over saken og se på den som, mission completed.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne saken burde vel være over nå, blir vel diskutert i flere år her på bimmers sikkert menmen!

Han har sagt beklager og holdningen hans var dårlig med kundebehandlingen, uansett har han ikke akkurat drept noen..

Feil gjør vi alle, men han gjorde feilen som rammer butikken han driver en god stund framover.

Men kunden kan heller ikke forlange at alt er gratis som han tror i denne saken......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye drama og lite innhold i diskusjonen nå. Jeg synes at Joachim på en fin måte understreker poenget om at nok er nok... mission completed. Moderne kommunikasjon kan være en vanskelig øvelse og jeg er ikke sikker på om denne saken er gjennomført helt rettferdig selv om det ikke er tvil om hva som bør være sakens utfald.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...