Gå til innhold

Wicky sin Mercegarasje! S211/w211/C126 500SEC


wicky124
 Share

Anbefalte innlegg

Veldig overpriset ihvertfall.. Når så mye rust er synlig på E39 kan en garantere at den er ganske hardt angrepet. Og fabrikkstrimmet, det er den ikke.

 

 

(Nei og nei, nå er jeg negativ! Normale joviale Nytern returnerer snart)

Endret av Nytern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 523 der såg jo fæææl ut. Opprustet.

Er sikker på at "majonesen" er normal ja ;)

Jeg har sett den med egene øyne og eneste stedet den er igjennomrustet er i kanalen. Under er den ganske fin og motoren går kjempefint, og nei... ingen majones ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har til gode å se majones under påfyllingslokket på disse faktisk(så har den det, så bør man være skeptisk).. Majones tyder på mye småkjøring og slurv med oljeskift(ikke hyppig nok). Dama til en kompis har Fiat 500, den kjøres til en togstasjon hver dag, en tur på 5-6 minutter. Hun sier skifteintervallet er 30 000km, greit nok, men det må byttes oftere enn det fordi det går over en mye lenger tidsperiode.

Jeg måtte undersøke motoren på den i helga da den tikka noe voldsomt. Viste seg at løfterne var fulle av gørr.. Mye majones i toppdekselet.. Bilen er kjørt under 10 000km siden forrige skift, allikevel må det et oljeskift til nå..

Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk

Endret av FredrikE24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMW E39 er herved gitt opp og jeg skal kjøpe meg pug!!!

 

Var og så på en i fredrikstad igår (blå med beige skinn til 20k) Servicehefte og blabalbla.... kom frem...joda...kjøleslangen var teipa...og pipla litt...Men okey...sjekka bilne...alt virka etc...lasta inn hjula... så lakk det masse fra slangen....Selger fikset ved å bytte slangeklemme så vi kom oss hjem.... Starta bilen.... gikk i 2min..så døde den... Ingen strøm eller noe.... jupp...dynamo takket for seg...

 

Så da droppa vi den :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ha meg frabedt slike kommentarer, da det ikke stemmer i det hele tatt!!!!!! Nytern og Skulebollen har jo ikke sett bilen selv, rusten var kosmetisk og LES HELE annonsen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ingen vann i oljen heller, tenk, dessuten er den solgt nå!!   ;)

Endret av Turbo-HF
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt tre stk. Til under 30 og alle har vert gull, knallbiler!:) dog hatt endel utlegg på den ene, men slikt forventer man av bmw gått over 300 000.. Er trossalt ikke noe MB :P

Turbo Hf, rusten var kosmetisk? Ifølge f90 var det hull i en kanal??

Endret av Skulebollen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte meg en fin 525tds med div småplukk (bakluka hang sammen med gaffa) til 25 lapper med nesten 300 på nåla, men den er fortsatt i live til tross for motor som ikke går, fikk kjørt ca 37 000 med den og kunne telle på en hånd hvor mange ganger panseret ble åpna utenom spylervæske ;)

 

Men det var diesel da. :P

Endret av Shattered
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt tre stk. Til under 30 og alle har vert gull, knallbiler!:) dog hatt endel utlegg på den ene, men slikt forventer man av bmw gått over 300 000.. Er trossalt ikke noe MB :P

Turbo Hf, rusten var kosmetisk? Ifølge f90 var det hull i en kanal??

Hull I en kanal ja, ikke bærende konstruksjon. Var bare forbannet isted. Ingen sure miner. Jeg hevdet ikke heller at den er trimmet, forrige eier sa det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Billig er relativt.. Hadde igrunn unngåt merce med kromlistehjulbuer... ELlers virket den ryddig og pen. Men be om flere bilder.. Svenskene betaler PR bilde på blocket.se ... Sjekk rust under hatthylla i bagasjerommet...

 

Jeg hadde nok ikke betalt mer enn 50k for den faktisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...