wicky124 Skrevet Mai 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2015 22" ja hvordan går det med gummi osv? Ingen gummi.. Veldig bra klipp Morsomt å få være med på slike ting ja det var litt artig Fått masse venneforespørsler fra gutter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 20, 2015 Share Skrevet Mai 20, 2015 Ei jente som jobber hos meg fortalte at for noen år siden så var ho på fotoshoot med en grønn BMW 7-serie, bilen hadde skilter som det sto "Wicky" på og eiern var pakistaner Snakker vi sammentreff eller var det din bil? Robkill og HPVL reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mai 20, 2015 Share Skrevet Mai 20, 2015 Høres skrekkelig ut som gamle E65n ja! Den tiden Wicky var ute og kjørte(og jeg, fordi jeg også hadde BMW på den tiden), vi møttes langs veien stadigvekk husker jeg(hilste vel bare i forbifarten uten å stanse) Good times! Robkill reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juni 8, 2015 Share Skrevet Juni 8, 2015 Tror jeg nettopp så gamle CLK'en din. Svarte TSW felger og BR skilter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2015 Jupp...solgt til Bergen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juni 8, 2015 Share Skrevet Juni 8, 2015 Vil da tro det. Den stod der det alltid har stått en godt sliten W124 med jalla frontlykter.. Kanskje han/hun har oppgradert litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2015 hehe godt mulig Jaja håper hun får ett godt hjem der hun er nå...siden hun har hatt en del forskjellige eiere siden jeg solgte den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juni 8, 2015 Share Skrevet Juni 8, 2015 Registrert første gang på eier 19.05.2015 Registrert i distrikt Bergen Den så i hvertfall helt lik ut som på bilder, men satt på bussen så jeg så den bare lenge nok til å tenke at den så kjent ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Juni 16, 2015 Share Skrevet Juni 16, 2015 Hva synes du om denne Wicky? http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=60660855&searchclickthrough=true Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2015 Dumt han skal ha 25k for felga...Ellers hadde den vært rå å ha.. Vil du ha den selv eller bare sånn generelt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2015 (endret) Selger unna denne om noen vil ha en bil til 115k... og nei, IKKE jeg som har laget annonsen. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=60061906&searchclickthrough=true Endret Juni 17, 2015 av Wicky Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune-K Skrevet Juni 17, 2015 Share Skrevet Juni 17, 2015 BBS rs kler de fleste klassiske biler men på denne bilen så ble det bare helt feil. Også senker man ikke en /8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2015 Den /8en så faktisk bedre med whitewall hjula (bilde nr 2) HenrikSolberg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juni 17, 2015 Share Skrevet Juni 17, 2015 /8 er kanon, og gjør seg med senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juni 17, 2015 Share Skrevet Juni 17, 2015 Knipsa dette på lokalt motortreff nylig And-reas, Skulebollen, wicky124 og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå