alner Skrevet April 13, 2014 Share Skrevet April 13, 2014 Synes den var litt høy, og tok A&P fjøringer 30mm/20mm på, pluss 35% vindusoting helt fram. Skal også ha noen 20" tsw felger på etterhvert. Passe rå bil synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 14, 2014 Share Skrevet April 14, 2014 Ville da ikke byttet ut felgene med 20" TSW felger??.. Ellers var det en meget pen bil:-) E46 passer 17" eller 18" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 14, 2014 Share Skrevet April 14, 2014 Hvorfor ikke la den være som den er? BBS er jo 100 ganger grommere enn kjipe TSW-felger. Mattae, -Erik-, Andy520iA og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet April 14, 2014 Share Skrevet April 14, 2014 Litt for mye klistremerker syns nå jeg da Ellers en fin bil!Og ville definitivt beholdt BBS felgene.. Evenol reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet April 14, 2014 Share Skrevet April 14, 2014 Nå vet ikke jeg hvordan de TSW-felgene ser ut, men BBS-ene sitter jo bra på bilen! Fin høyde med senken også. Sondre92 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 14, 2014 Share Skrevet April 14, 2014 Litt for mye klistremerker syns nå jeg da Ellers en fin bil! Og ville definitivt beholdt BBS felgene.. +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet April 14, 2014 Share Skrevet April 14, 2014 +1 +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet April 15, 2014 Share Skrevet April 15, 2014 Tøff bil, likte tyskerstripene! Hvilke TSW-felger er det du skal ha på da? Syns de har mye tøft i sortimentet, så ser ikke noen grunn til at det kan bli bra, selv om jeg også liker BBS-hjula Syns bare at du skal gå for 19" ikke 20" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alner Skrevet April 17, 2014 Forfatter Share Skrevet April 17, 2014 Takk for svarene. Ang klistermerker, det er bare en fetish jeg har. Det blir litt som kunst..., de fleste liker det ikke, men en må skille seg litt ut, ellers blir alt så likt. Felgene, ja tøffe, men må prøve dissse.. TSW Donington , skifter felger ofte, føler jeg får ny bil hver gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alner Skrevet Mai 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2014 Ja,måtte prøve 20", pluss nye klister Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mai 28, 2014 Share Skrevet Mai 28, 2014 Å faen. Sorry. Jeg surfer på mobil (små bilder) og kommenterte nettopp i snap tråden. Trodde det var maskeringstape pga polering. Hauerik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alner Skrevet Mai 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2014 He he no problemo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Mai 28, 2014 Share Skrevet Mai 28, 2014 Likte den bedre med de tyske merkene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mai 29, 2014 Share Skrevet Mai 29, 2014 Beklager at jeg er litt direkte men fyfaen så stygt det ble. Joachim S Hamar reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 30, 2014 Share Skrevet Mai 30, 2014 Hehehehehe........ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå