Gå til innhold

Walkabout sin F11 520d [salgsbilder s. 138]


 Share

Anbefalte innlegg

Var på tide med en vask i helgen, så nå ble "gamlingen" ren og fin. Nærmer seg seks år nå og 133.000 km på telleren, men synes den holder seg uforskammet godt :D 

Ble også brukt som følgebil på sykkelløp jeg deltok på i helgen, så da var det ekstra viktig at den tok seg godt ut og var nyvasket ;) Parkerte også ved siden av en meget pen M6 i dag morges. Virkelig tøff bil dette! 

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
On 23. mai 2016 at 22.19, Walkabout skrev:

Vurderer litt å bytte til tåkelys á la F12 også, altså LED-stripe. Ser i så fall for meg å benytte originale LED DRL fra BMW (eller tilsvarende) og montere oppunder fangeren (slik som på F12, også erstatte eksisterende tåkelys med dekslene fra M550d. Nye G11 har vel også tilsvarende, så hvis G30 også får denne designen så kan det jo være med på å modernisere looken på bilen min litt.

Forresten noen som vet hva delenummer er på disse M550d-dekslene i fangeren?

Noe sent svar på det spørsmålet, men her er delenummer til dekslene i fangeren, usikker på om det er det som er åpent eller delvis stengt som er riktig men https://www.gsbildeler.no/nettbutikk/bmw_5_serie-f11-touring-m550dx/etk_delekatalog-stotfanger_eksteriordeler-51_7900

Ellers er bilen din utrolig clean, hadde aldri gjettet at den snart er 6 år gammel og har gått 130k km! Som den ser ut på bildene kunne den vært hentet ut fra forhandler forrige uke! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, olenikolai skrev:

Noe sent svar på det spørsmålet, men her er delenummer til dekslene i fangeren, usikker på om det er det som er åpent eller delvis stengt som er riktig men https://www.gsbildeler.no/nettbutikk/bmw_5_serie-f11-touring-m550dx/etk_delekatalog-stotfanger_eksteriordeler-51_7900

Ellers er bilen din utrolig clean, hadde aldri gjettet at den snart er 6 år gammel og har gått 130k km! Som den ser ut på bildene kunne den vært hentet ut fra forhandler forrige uke! :D 

Takk for svar! De delene der er vel for biler uten M-sport? Men har uansett lagt det litt på hyllen, blir å se an nye G30/31 og hvordan utformingen blir der. Hadde kanskje vært stilig å få til en ordning med LED-striper på min også dersom den nye femmeren har det, slik som G12.

Takk for hyggelige ord, meget pen bil du også har :D Jeg er veldig fornøyd med bilen selv og den holder seg godt! Hjelper selvsagt at bilen er hvit i lakken, ser ikke småriper så godt da, men blir nok å få bestilt en maskinkorrigering av lakken til våren. Er blitt noen steinsprut her og der på sideskjørt og frontfanger, men er tross alt en bruksbil. Fort gjort at det skjer noe eller kommer litt større riper en eller annen gang, så venter nok med å lakkere opp til det eventuelt måtte skje :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja, det så jeg ikke i farten! Er selvfølgelig den linken her som er riktig https://www.gsbildeler.no/nettbutikk/bmw_5_serie-f11-touring-m550dx/etk_delekatalog-stotfanger_eksteriordeler-51_8241
Blir spennende å se hvordan nye G30/31 blir :) 

Jo takk :) Noe smått blir det jo uansett desverre! Kan nok være lurt å vente til det eventuelt skulle bli noe større ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått behandlet skinninteriøret med Swissvax leather cleaner og leather milk i helgen. Selv uten utvidet skinnpakke så er det en del kriker, kroker og skinn som skal gås over to ganger. 

Har også fått "booket" fotografsøsteren min for en fotoshoot i helgen, så da håper jeg på fint vær så jeg kan få delt noen ordentlige bilder igjen :) 

image.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Swissvax er helt super, bruker kun den selv. Hvordan er slitasjen på førerstolen etter 130 000 km? Holder den seg fin :) 

Ellers er jeg enig i at F10/11 holder seg meget godt, ser virkelig ikke ut som en seks år gammel modell. Jeg vil gå så langt som å si at disse bilene er en genistrek ifra BMW, alt liksom bare stemmer 100 % :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Swissvax er helt super, bruker kun den selv. Hvordan er slitasjen på førerstolen etter 130 000 km? Holder den seg fin :) 

Ellers er jeg enig i at F10/11 holder seg meget godt, ser virkelig ikke ut som en seks år gammel modell. Jeg vil gå så langt som å si at disse bilene er en genistrek ifra BMW, alt liksom bare stemmer 100 % :) 

Ja, kjempeprodukter dette. Er noe mer slitasje på førerstolen (naturlig nok). Sidestøtten nede på venstre siden var litt slitt da jeg overtok bilen, men har kommet seg med skinnbehandling. Så alt i alt er jeg tilfreds med kvaliteten og synes også førerstolen holder seg fin etter såpass med tid og kilometer :) 

Helt enig, for meg er en F11 perfekt blanding av størrelse, komfort og sportslighet. F10/11 er knallfin både utvendig og innvendig, må fortsatt stoppe opp og stirre litt ekstra på bilen min, selv etter å ha hatt den i over 2,5 år nå :) 

image.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Fikk fulgt opp skinnbehandlingen med en runde med vaskefilla for å fjerne støv i dag :) Satser på en fotoshoot neste helg, forrige sørlandshelg regnet bort, så da ble det ikke tatt noen bilder... Satser på bedre vær til helgen!

image.jpeg

Endret av Walkabout
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, StigJ skrev:

Meget pent interiør. Den bilen din har vel trillet noen kilometer også mener jeg å ha lest :)

Mange takk for det, har rullet 133.000 km nå, så begynner å bli litt. Godt å se at Swissvax Shield også beskytter lakken bra fortsatt :) 

image.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Her er et bilde fra fotoshoot denne uken, skal få lagt ut flere senere :) 

Er det forresten noen som har erfaring med Federal-dekk? Ser de har begynte å produsere dekk i 21" nå til en veldig god pris, så mulig jeg vil vurdere å kjøpe slike neste gang. Når det er sagt at jeg veldig fornøyd med Falken.

BMW F11.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Walkabout skrev:

Her er et bilde fra fotoshoot denne uken, skal få lagt ut flere senere :) 

Er det forresten noen som har erfaring med Federal-dekk? Ser de har begynte å produsere dekk i 21" nå til en veldig god pris, så mulig jeg vil vurdere å kjøpe slike neste gang. Når det er sagt at jeg veldig fornøyd med Falken.

BMW F11.jpg

Fett bilde!! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1.9.2016 at 18.45, Gorg skrev:

Fett bilde!! :) 

Takk for det! All kreds til min søster som er god på dette, skjønner meg ikke mye på objektiver og slikt selv.

Men virker spennende om en har interesse for det. Du har vel relativt greit fotoutstyr selv tenker jeg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Walkabout changed the title to Walkabout sin F11 520d [salgsbilder s. 138]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...