E.H.D Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Store vinterfelger ja. Hvordan tror du de tåler norsk vinterføre? Lurer på hvor stor forskjell det er på 245/40/19 og 285/30/20 på vinterføre spesielt litt løs snø. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mai 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2014 Store vinterfelger ja. Hvordan tror du de tåler norsk vinterføre? Lurer på hvor stor forskjell det er på 245/40/19 og 285/30/20 på vinterføre spesielt litt løs snø. Det lurer jeg også på, så noen må jo ta på seg oppgaven med å være prøvekanin Skal sies at jeg bor i Grimstad, så det er lite "ordentlig" vintervær her. Bruker stort sett bilen på allfarvei og veier som er brøytet. Så lenge jeg kjører etter forholdene så tror jeg at det skal gå fint. Hadde jeg brukt bilen mer aktivt om vinteren så hadde jeg nok kanskje gått ned en størrelse på felgene, eller i det minste kjørt 255/35-20 rundt om, men da ville jeg måttet ha andre felger grunnet sammenfallende bredde foran og bak (BMW style 434), som igjen er vesentlig dyrere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Lekker bil, henger meg på Saltkjelens vurdering der Men du burde pulverlakkere vinter felgene i Gunmetal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mai 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2014 Lekker bil, henger meg på Saltkjelens vurdering der Men du burde pulverlakkere vinter felgene i Gunmetal Mange takk, hyggelig å høre Tanken er nok å pulverlakkere de etter hvert, og da muligens i en noe mørkere tone (deler av felgen er allerede i gun metal), men kommer til å vente litt før dette gjøres. Kan muligens passe fint om et par år når felgene er blitt litt slitt av salt, skitt og steinsprut, og ta en liten oppussing av de da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 Det var voksne dimensjoner til vinterdekk å være, men tror nok det går bra 95 prosent av vinteren kjører vi på bare veier her på Sørlandet likevel Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre92 Skrevet Mai 31, 2014 Share Skrevet Mai 31, 2014 råe vinterfelger da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Juli 10, 2014 Share Skrevet Juli 10, 2014 Fin bil du har! Jeg lurte på noe siden jeg ser du har M5 grillen på bilen. Er det mulig å fjerne det, eller er det integrert i grillen? Ønsker meg M4 grillen på min bil, men vil ikke ha emblemet... Så håper på positivt svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Juli 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2014 råe vinterfelger da Takk for det, nå er vinterdekkene også ankommet, så det ligger klart til vinteren. Fikk en god pris på Vianor i Grimstad! Fin bil du har! Jeg lurte på noe siden jeg ser du har M5 grillen på bilen. Er det mulig å fjerne det, eller er det integrert i grillen? Ønsker meg M4 grillen på min bil, men vil ikke ha emblemet... Så håper på positivt svar! Mange takk for det! Selve emblemet (altså ///M5-bokstavene) er ikke integrert i grillen, men det er et feste/plate for emblemet som er integrert i grillen. Så fjerner du emblemet helt, det vil si bokstavene, så vil det se veldig dumt ut med en plate som er der for ingenting. Min løsning er som du ser at jeg fjernet 5-tallet og sentrerte emblemet, slik at det nå bare står ///M - og det synes jeg ble veldig fint. Det er noe du sikkert kan gjøre med grillen på din 4-serie også. Mener å huske at Bavaria skulle ha 4200 for M5-grillen, jeg kjøpte den for akkurat halve prisen i Tyskland. HPVL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Juli 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2014 Nå blir bilen senket med AC Schnitzer foran (og med diagnose bak) også i løpet av sommeren, skal prøve å hive ut noen bilder av Supersprint 4x90mm eksosen som er montert når senken også er på plass, for da er bilen komplett modifisert Saltkjelen og Sondre92 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 10, 2014 Share Skrevet Juli 10, 2014 Denne F11`en har definitivt norges, om ikke verdens grommeste stuss. Det blir suverent med ACS på plass. Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 11, 2014 Share Skrevet Juli 11, 2014 Dette blir bare helt vilt er eksosen montert????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidare Skrevet Juli 11, 2014 Share Skrevet Juli 11, 2014 Etter alt jeg har lest her og bildene du har postet! Gud bedres for en nydelig bil! Gratulerer så masse med det som helt klart må være en av Norges flotteste 5-serier! Alt her er HELT rett! Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Osland Skrevet Juli 11, 2014 Share Skrevet Juli 11, 2014 Nydelig vogn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Juli 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2014 Tusen takk alle sammen, veldig hyggelig å høre at bilen faller i smak! Eksosen har vært montert en måneds tid. Her lagt ut et par kjappe bilder tidligere i Snapshot of the day-tråden, de ligger på side 917 hvis noen vil ta en titt. Skal som nevnt få tatt noen skikkelige bilder når senk også er montert så snart fellesferien er over, det gir et bedre helhetsinntrykk. HPVL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Juli 12, 2014 Share Skrevet Juli 12, 2014 Kan jeg spørre deg hva du ga for vinterfelgene dine siden du fikk en knall deal? Tror det hadde set dritbra ut på min 4-serie! Send meg gjerne en PM Takk på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå