cityhopper Skrevet Mai 7, 2018 Share Skrevet Mai 7, 2018 Stemmer for samme utseende som M550d (og LCI-biler levert med Webasto?) - veldig ren og ryddig front som står seg godt over tid Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mai 7, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2018 56 minutter siden, cityhopper skrev: Stemmer for samme utseende som M550d (og LCI-biler levert med Webasto?) - veldig ren og ryddig front som står seg godt over tid Enig i det, ser pent ut. Fantes reparasjonssett til 140 kroner stykk, så blir å fikse det og ha det som det er nå i første omgang. Men kommer nok til å få på M550d-deksler i løpet av 2019, så kan jeg være på utkikk etter rimelige deler fremover cityhopper reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mai 7, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2018 (endret) 14 timer siden, ///M-ini95 skrev: https://www.gsbildeler.no/etk_delekatalog-elektrisk-61_4033 Eller dette som sikker er bedre Takk! De hadde slike på Bavaria, så kjøper inn to stykker der og skifter begge når jeg først er i gang Du vet ikke tilfeldigvis hva som er delenummer på "lysbryterpanelet" inne i bilen uten tåkelys-knapp? Har lyst til å fjerne tåkelysene på sikt, så med delenummer i hånd kan jeg sjekke om det er noe brukt å få tak i på eBay Edit: Tror jeg fant ut av det selv, 9204067 skal være korrekt. Det er til LCI uten tåkelys, og ifølge realOEM så skal de passe pre-LCI også. Endret Mai 7, 2018 av Walkabout Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Mai 7, 2018 Share Skrevet Mai 7, 2018 Veldig sjelden jeg bruker disse tåkelysa/kurvelysa. Men mener dem blir belyst når man svinger rattet? disse og den lykta ved siden av hovedlyset. Noen som vet sokkel type på henholdvis tåkelysene og den lampa ved siden av hovedlyset? Dette på F11 13 modell. @Walkabout Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mai 7, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2018 20 minutter siden, Chris A skrev: Veldig sjelden jeg bruker disse tåkelysa/kurvelysa. Men mener dem blir belyst når man svinger rattet? disse og den lykta ved siden av hovedlyset. Noen som vet sokkel type på henholdvis tåkelysene og den lampa ved siden av hovedlyset? Dette på F11 13 modell. @Walkabout Jeg har ikke adaptive lys, så vet ikke hvilken pære som står i lampen ved siden av xenon, men nettet sier H7. I tåkelysene er det H11 Chris A reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Mai 7, 2018 Share Skrevet Mai 7, 2018 52 minutter siden, Walkabout skrev: Jeg har ikke adaptive lys, så vet ikke hvilken pære som står i lampen ved siden av xenon, men nettet sier H7. I tåkelysene er det H11 Much appreciated @Walkabout Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet Mai 7, 2018 Share Skrevet Mai 7, 2018 2 timer siden, Walkabout skrev: Takk! De hadde slike på Bavaria, så kjøper inn to stykker der og skifter begge når jeg først er i gang Du vet ikke tilfeldigvis hva som er delenummer på "lysbryterpanelet" inne i bilen uten tåkelys-knapp? Har lyst til å fjerne tåkelysene på sikt, så med delenummer i hånd kan jeg sjekke om det er noe brukt å få tak i på eBay Nice like greit bytte begge når du først skal styre med den ene! Etter litt lok, fant jeg dette nummeret her 61319204067 Mener dette er dele.nr for panel uten front- tåkelykt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mai 7, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2018 3 minutter siden, ///M-ini95 skrev: Nice like greit bytte begge når du først skal styre med den ene! Etter litt lok, fant jeg dette nummeret her 61319204067 Mener dette er dele.nr for panel uten front- tåkelykt Hehe ja, jeg redigerte innlegget mitt for et par minutter siden, fant samme delenummer selv Satser på at det skal passe både LCI og pre-LCI. Takk for hjelpen ///M-ini95 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mai 7, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2018 Fikk tak i denne her på eBay til litt under halv pris, så da er noe på plass iallfall. Får følge litt med på om det dukker opp noen rimelige M550d-deksler etter hvert også ///M-ini95, cityhopper og BimmerFan! reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Mai 7, 2018 Share Skrevet Mai 7, 2018 4 timer siden, Chris A skrev: Veldig sjelden jeg bruker disse tåkelysa/kurvelysa. Men mener dem blir belyst når man svinger rattet? disse og den lykta ved siden av hovedlyset. Noen som vet sokkel type på henholdvis tåkelysene og den lampa ved siden av hovedlyset? Dette på F11 13 modell. @Walkabout Tåkelys tennner nok ikke på bilen din, kun det innerste hovedlyset. Osram sin veiviser har vist seg pålitelig før i hvertfall så greit tips til framtidig behov https://am-application.osram.info/en Chris A reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Mai 7, 2018 Share Skrevet Mai 7, 2018 (endret) 18 minutter siden, larserso skrev: Tåkelys tennner nok ikke på bilen din, kun det innerste hovedlyset. Osram sin veiviser har vist seg pålitelig før i hvertfall så greit tips til framtidig behov https://am-application.osram.info/en Takk @larserso Ser det står H8 på tåkelysene på den veiviseren til osram. Mens hos GS H11. Går ut i fra H8 er til orginal fangeren:) nok pære prat på tråden din @Walkabout Endret Mai 7, 2018 av Chris A larserso reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mai 7, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2018 I dag byttelånte jeg bil med en Tesla Model X, da en kamerat trengte hengerfeste. Må si jeg ble positivt overrasket over bilen! God å kjøre og greit drag, mer behagelig å kjøre elektrisk enn jeg hadde trodd. Men ville jammen ikke byttet mot min (eller jo, men kun fordi jeg kunne solgt Teslaen og kjøpt tilbake femmeren min igjen) BimmerFan! og Chris A reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Mai 7, 2018 Share Skrevet Mai 7, 2018 19 minutter siden, Walkabout skrev: I dag byttelånte jeg bil med en Tesla Model X, da en kamerat trengte hengerfeste. Må si jeg ble positivt overrasket over bilen! God å kjøre og greit drag, mer behagelig å kjøre elektrisk enn jeg hadde trodd. Men ville jammen ikke byttet mot min (eller jo, men kun fordi jeg kunne solgt Teslaen og kjøpt tilbake femmeren min igjen) Veldig fornuftig resonnement @Walkabout kanskje du kunne kjøp to femmere😂 Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mai 9, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2018 Dagens fangst på Finn: Ratt med varme BimmerFan!, ///M-ini95 og Tony Soprano reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Mai 9, 2018 Share Skrevet Mai 9, 2018 46 minutter siden, Walkabout skrev: Dagens fangst på Finn: Ratt med varme For min egen del så rattvarme noe av det utstyret jeg setter mest pris på 😊 Grattis 🔝 Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå