E.H.D Skrevet Oktober 11, 2014 Share Skrevet Oktober 11, 2014 Kjipt å selge den frontleppa, men trodde ikke din var så lav i fronten. Har du forresten fått vinterdekkene? Er spent på å se bilder av de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Oktober 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2014 Kjipt å selge den frontleppa, men trodde ikke din var så lav i fronten. Har du forresten fått vinterdekkene? Er spent på å se bilder av de. Det blir omtrent 12 cm fra bakken og opp til bunn av frontleppa, så ikke helt gale. Men etter senken så ble den ganske lav, slet litt med å komme meg inn på en bilskogsvei forrige uke. Så da dropper jeg dessverre å montere den, for liker det praktisk også, da jeg er en del ute i naturen. Kjipt, for den ser utrolig bra ut! Vinterdekkene er kommet, har allerede hatt de på bilen en uke (byttet like gjerne da jeg fikk sprekk i ene sommerfelgen bak, som måtte sveises). Kommer et par bilder snart! Polerte bilen i kveld, så skal få knipset noen i morgen tidlig. Hadde bilen på service på Bavaria i går, de sa det var noe av det råeste de hadde sett av vinteroppsett, hehe Ble meget godt fornøyd selv også! Gode å kjøre på var de også, om enn dog noe mer dekkstøy. Sondre92 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Oktober 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2014 Her kommer noen bilder av senk (AC Schnitzer 25mm foran og 15mm bak) og 4x90mm Supersprint-eksos. norbakken, VegarVS, HPVL og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 12, 2014 Share Skrevet Oktober 12, 2014 Forbanna flott denne bilen Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Oktober 12, 2014 Share Skrevet Oktober 12, 2014 Råfin bil, elsker bildene hvor bilen er i fart! Hvilken dimensjoner har du på bakfelgene? Ser jo veldig breie ut! EDIT: fant det på førstesiden Ser classy og stilrent ut med blank sort diffuser, lurer på om jeg ikke skal få gjort det på min til neste sommer også.. Har du noen bilder med "Nokya hyperyellow tåkelys" på eller? Lurer på hvordan det ser ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Oktober 12, 2014 Share Skrevet Oktober 12, 2014 Hjelp med senk ja, og det kjørebildene var kule. Og vinterhjulene med de dekkene ser jo bare helt rå ut. Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Oktober 12, 2014 Share Skrevet Oktober 12, 2014 ble noe pent det der! Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Oktober 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2014 Råfin bil, elsker bildene hvor bilen er i fart! Hvilken dimensjoner har du på bakfelgene? Ser jo veldig breie ut! EDIT: fant det på førstesiden Ser classy og stilrent ut med blank sort diffuser, lurer på om jeg ikke skal få gjort det på min til neste sommer også.. Har du noen bilder med "Nokya hyperyellow tåkelys" på eller? Lurer på hvordan det ser ut Takk for hyggelige tilbakemeldinger folkens! Beklager sent svar, har nettopp flytta til Stavanger og begynt i jobb, så vært hektisk siste dagene Tror det hadde blitt pent med blank diffuser HPVL, siden du har mye annet i blank sort på bilen. Hvitt og svart er en klassisk kombo som alltid er pent. Har ikke fått tatt noen bilder enda med det gule tåkelyset, skal se om jeg kan få gjort det til jul når jeg skal hjemover og søsteren min kan knipse litt. Ville helst hatt LED retrofit, men er vel praktisk talt umulig. Aftermarket LED vil jeg ikke ha, så da går jeg heller for knall gul som gir en fin kontrast de få gangene jeg bruker tåkelyset. Hvis noen vet om noen treff, meetings eller lignende i Stavanger-området så bare gi beskjed, hadde vært hyggelig å slenge seg på en gang som ny i byen her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 20, 2014 Share Skrevet Oktober 20, 2014 BMWCCN Rogaland er norges største "lokalavdeling", og har fast møte første onsdag i måneden. Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Oktober 20, 2014 Share Skrevet Oktober 20, 2014 Deilig bil! Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 20, 2014 Share Skrevet Oktober 20, 2014 Råeste F11'en på forumet! Den rompa Walkabout og Saltkjelen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Christian Huus Skrevet Oktober 31, 2014 Share Skrevet Oktober 31, 2014 For ett smykke.....! Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisen Skrevet November 1, 2014 Share Skrevet November 1, 2014 Ble helt forelsket her, så satser på det blir supersprint på meg også snart! Går det an å spørre hvor mye eksosen kom på ca med montering? Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet November 1, 2014 Share Skrevet November 1, 2014 LEKKERT Raymond! Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet November 1, 2014 Forfatter Share Skrevet November 1, 2014 Ble helt forelsket her, så satser på det blir supersprint på meg også snart! Går det an å spørre hvor mye eksosen kom på ca med montering? Takk for det! Kom på rett under 30.000 kroner totalt inkl. eksos, diffuser og montering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå