Mathias Holtsdalen Skrevet Desember 21, 2015 Share Skrevet Desember 21, 2015 16'' rs med stepup til 17''? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Desember 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2015 Hele gjengen har nok feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Desember 21, 2015 Share Skrevet Desember 21, 2015 Jeg tror kanskje det er BBS RF eller RT, men har nok sikkert feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Desember 21, 2015 Share Skrevet Desember 21, 2015 Bbs rf ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
santho96 Skrevet Desember 21, 2015 Share Skrevet Desember 21, 2015 Det er BBS RF 17" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Desember 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2015 Har nok rett ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 21, 2015 Share Skrevet Desember 21, 2015 En kjenning av meg har de på sin E36 M3. Ser jævlig bra ut de! Skulle bare hatt en annen farge på senter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Desember 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2015 (endret) En kjenning av meg har de på sin E36 M3. Ser jævlig bra ut de! Skulle bare hatt en annen farge på senter Ja, vurderer hvit senter tar gjerne imot tips om bra/billige plasser å lakkere/pulverlakkere i os/bergensområdet! Endret Desember 21, 2015 av WilliamW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[P-Man] Skrevet Desember 21, 2015 Share Skrevet Desember 21, 2015 Blir helt overlegent tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Desember 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2015 Blir helt overlegent tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Desember 21, 2015 Share Skrevet Desember 21, 2015 Desse blir nok knall på denne bilen...men som du sier, hvit kunne kledd denne bilen godt! Sndvik og williamwiers reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Desember 21, 2015 Share Skrevet Desember 21, 2015 Har fulgt med på denne tråden en stund og jeg må si denne bilen er blitt helt knall.. Rett og slett drittøff er den. Og med nye felg =perfekt. Likte godt de du hadde på før og . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Desember 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2015 Har fulgt med på denne tråden en stund og jeg må si denne bilen er blitt helt knall.. Rett og slett drittøff er den. Og med nye felg =perfekt. Likte godt de du hadde på før og . Hyggelig å høre at du følger med! Rs felger er også utrolig pent på e36 ja Skal bygge felgene om litt med andre kanter/tønner og tenker på 9,5" og 10-10,5" spørs litt på hvor innpresset havner, vil ha litt kant og uten at de poker alt for mye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Desember 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2015 Ny frontfanger og m-tech grill bestilt har troen på 2016 sesongen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Desember 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2015 Felgene er då komt i hus, prøvetestet de kjapt no i kveld men kommer bedre bilder i morgen Satt gode nokian sommerdekk på med 6mm mønster igjen Daniel., MarcusSteffensen og Thundercoil reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå