BjornarHS Skrevet Februar 27, 2016 Share Skrevet Februar 27, 2016 1 time siden, williamwiers skrev: Dette blir rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Februar 27, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2016 Bedre bilder og reinere bil MarcusSteffensen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 28, 2016 Share Skrevet Februar 28, 2016 Felgene ble sykt bra! Har du vurdert gullbelagte sentermutre for å "fullføre" primadonna-looken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Februar 28, 2016 Share Skrevet Februar 28, 2016 21 timer siden, williamwiers skrev: Felgene ble rå når de ble skrudd sammen, noe annet enn å kun ha senter og deksel Takk for du valgte å satse på oss williamwiers reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khaugen Skrevet Februar 28, 2016 Share Skrevet Februar 28, 2016 de felgene ble rå!! gleder meg til å se de på bil williamwiers reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Februar 28, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2016 (endret) 2 timer siden, Frode D skrev: Felgene ble sykt bra! Har du vurdert gullbelagte sentermutre for å "fullføre" primadonna-looken? Det eg skal ha bare få tak i det noen tips? Endret Februar 28, 2016 av williamwiers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 28, 2016 Share Skrevet Februar 28, 2016 Du kan kjøpe fra spintech, som jeg kjøpte av. eller så er spinfab også en mulighet. Er mange som gjør det, men vet ikke om noen her i landet. williamwiers reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 29, 2016 Share Skrevet Februar 29, 2016 Bilen din var skam skitten i dag.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Februar 29, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 29, 2016 33 minutter siden, Reef89 skrev: Bilen din var skam skitten i dag.... Hahaha, var til førde med den igår å hentet en bil og kom seint hjem vasket den i førde før vi dro tilbake. Reef89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Mars 1, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2016 Hmm 🤔 BjornarHS og danskiii reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Mars 4, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2016 ikke så mye å gjøre på jobb idag då hentet frontfanger og grillramme fra lakk også fikk e90'n en skikkelig vask og andre felger på! 40 profil og vinterdekk så ikke heelt optimalt men det gikk MarcusSteffensen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Mars 4, 2016 Share Skrevet Mars 4, 2016 Så fint ut det på E90'en, spørs da om det ikke blir veldig fort møkkete når hjula er utenfor hjulbuen på vinterstid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 4, 2016 Share Skrevet Mars 4, 2016 Ble fin med Rondell! williamwiers reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Mars 4, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2016 8 minutter siden, E.C. skrev: Så fint ut det på E90'en, spørs da om det ikke blir veldig fort møkkete når hjula er utenfor hjulbuen på vinterstid. det blir den uansett med stålfelgene og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Mars 4, 2016 Share Skrevet Mars 4, 2016 Den er kjip :\ Merket på min at jeg fikk mer møkk på bilen da jeg gikk over på felger som stakk mer ut, men det er kanskje ikke så mye forskjell. Merker dog fort på en hvit bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå