williamwiers Skrevet November 21, 2016 Forfatter Share Skrevet November 21, 2016 22 minutter siden, danskiii skrev: Hvor tenker dere å prøve finne lokale? Er på jakt etter det jeg også, sårt Fana-os område vet om dette i arna, men blir litt langt unna.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet November 23, 2016 Forfatter Share Skrevet November 23, 2016 Pakke i posten idag HenrikSolberg, Sndvik, wSax og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet November 23, 2016 Share Skrevet November 23, 2016 Ha ikkje følgt denna tråden før, men ser eg rett om eg trur eg ser air cups? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet November 23, 2016 Forfatter Share Skrevet November 23, 2016 1 minutt siden, RF91 skrev: Ha ikkje følgt denna tråden før, men ser eg rett om eg trur eg ser air cups? Du har rett då ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet November 23, 2016 Share Skrevet November 23, 2016 3 timer siden, williamwiers skrev: Pakke i posten idag Najs!!! Hva betalte du for de? Kan svare på pm om du vil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet November 23, 2016 Forfatter Share Skrevet November 23, 2016 18 minutter siden, Slavearbeider'n skrev: Najs!!! Hva betalte du for de? Kan svare på pm om du vil. Ca. 5500kr ink frakt for komplett sett til framme ba de sende så eg slapp moms. danskiii, Slavearbeider'n og santho96 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet November 23, 2016 Share Skrevet November 23, 2016 7 minutter siden, williamwiers skrev: Ca. 5500kr ink frakt for komplett sett til framme ba de sende så eg slapp moms. Hvor stor er tanken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet November 23, 2016 Forfatter Share Skrevet November 23, 2016 3 minutter siden, Slavearbeider'n skrev: Hvor stor er tanken? 2 Gallon har lyst å bytte denne ut seinere, mest fordi eg ikke likte at ventiler osv kom midt oppå Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet November 24, 2016 Share Skrevet November 24, 2016 Spent på se dette ferdig montert og "in action" williamwiers reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet November 24, 2016 Forfatter Share Skrevet November 24, 2016 12 minutter siden, danskiii skrev: Spent på se dette ferdig montert og "in action" Blir nok en stund til du ser min "in action" ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Desember 16, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2016 (endret) Aircupsene koblet rett på tanken og slapp luft ut av tanken ble derfor ikke helt rett hastighet ned, men var bare for å teste og se hvor mye løft eg får. Endret Desember 16, 2016 av williamwiers santho96, Slavearbeider'n, danskiii og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Desember 16, 2016 Share Skrevet Desember 16, 2016 Det der blir tøft og blir gøy å se ferdig resultat nå med dette. Du har jaggu bygd deg en rå e36 :). Jeg liker jo veldig godt originale biler men en skikkelig bygd og modda bil ,liker jeg like godt. Så stå på og få den på veien igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 16, 2016 Share Skrevet Desember 16, 2016 Sweet Kjenner jeg har veldig lyst på selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Desember 16, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2016 12 minutter siden, sveigis skrev: Det der blir tøft og blir gøy å se ferdig resultat nå med dette. Du har jaggu bygd deg en rå e36 :). Jeg liker jo veldig godt originale biler men en skikkelig bygd og modda bil ,liker jeg like godt. Så stå på og få den på veien igjen Takk for det! Håper på litt lakk til våren en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Desember 16, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2016 4 minutter siden, Gabz skrev: Sweet Kjenner jeg har veldig lyst på selv E39 har vell fjær og demper i ett bak og(?) så du kan ha framme og bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå