Makky123 Skrevet Juli 26, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2016 On 22.7.2016 at 23.05, magneten skrev: For en derriére på bilen din, da! Meget frekt! Takk! Begynner å bli ferdig utvendig nå On 24.7.2016 at 14.27, Gabz skrev: Rått! Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet Juli 27, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2016 Kjører på med noen mobilbilder fra vask i går. Da er bilene klare for europatur Gorg, fupsaker, Kjennern og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet September 7, 2016 Forfatter Share Skrevet September 7, 2016 Liten oppdatering, bilen går fortsatt som en klokke. Har rullet ca. 73000 nå. Hadde den årlige bilturen til Kroatia i sommer, skal legge ut litt bilder fra turen så snart jeg er ferdig med å sortere bildene Utførte en "liten" service på bilen når jeg først var i utlandet. Bilen fortjener litt teknisk pleie, selv om det ifølge iDrive var over 13000 km til service. Skiftet følgende: Oljeskift og oljefilter Drivstoff filter Kupe filter Rens og påfylling av klimaanlegget Full software oppdatering av bilen Ba også verkstedet ta en full sjekk av bilen Vindusviskere foran og bak Totalpris: 5000 kroner Kan ikke klage på prisen akkurat hehe. Her er iDrive data fra hjemturen. Fahad, fupsaker, Walkabout og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 14, 2016 Share Skrevet September 14, 2016 Det var ikke helt norsk pris, nei Makky123 og lagunilla reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet November 17, 2016 Forfatter Share Skrevet November 17, 2016 Oj, tiden har gått litt for fort, bilder fra ferien har gått litt i glemmeboka. Så får mimre litt fra årets Europatur, kommer nok ikke som en stor overraskelse; Oslo - Kroatia - Oslo I år tok vi også en liten "omvei" innom München Fikk tak i billige billetter med Stena Line fra Gøteborg til Kiel. Så turen startet etter jobb på en torsdag, plukket opp samboern og så startet ferien offisielt Broren min er med, i sin F10. En selfie fra turen, inspirert av @magneten Finner plutselig ikke noen bilder før vi er på veien igjen i Tyskland dagen etter Er ganske heldige med trafikken, selv om det er en fredag. Bilene fikk luftet seg Dagens etappe gikk til Erding, litt utenfor München. Blir noen tanker med V-Power i løpet av Tyskland Fortsettelse følger fupsaker, olenikolai, magneten og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet November 18, 2016 Share Skrevet November 18, 2016 Hahaha Kjempegøy med reisebrev og selfies! Ser frem til fortsettelsen Makky123 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet November 20, 2016 Forfatter Share Skrevet November 20, 2016 (endret) Neste på agendaen stod BMW Welt og museumet Dette er mitt første besøk her, så gledet meg til å se og oppleve stedet. Parkering i garasjen Så noen etter hvert meget kjente bilder Som flere andre har kommentert, var det dessverre mange av bilene som hadde hatt godt av en god runde polering. Dette gjaldt både biler som man kunne "ta på" og de som var avgrenset. Utlevering av nye biler Desverre hadde vi ikke tid til å leie en bil denne gangen Mini avdelingen Rolls Royce BMW Head UP Tid for selfie Så var det museumet som skulle sjekkes ut. Gøy å se hele BMW historien fra starten til nåtid BMW flymotor. En ansatt åpnet døra og fortalte litt om historien bak bilen Noe BMW Norge kanskje skulle ha innført i Norge? Besøket ble avsluttet på M1 Etter besøket startet vi på neste etappe. Fortsettelse følger Endret November 20, 2016 av Makky123 magneten og StigJ reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet Mai 4, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2018 Her har det ikke kommet noen oppdatering på lenge ser jeg 😅 Jobb utenlands har visst stjelt mer tid enn jeg trodde 😛 Bilen funker ellers perfekt og har ikke hatt noen problemer. Bilen vurderes solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå