Gå til innhold

Nyterns værbitte krigere - En reise i flere forstander.


 Share

Anbefalte innlegg

Neei, Wicky.. Kanke skrus av, dessverre :(

 

 

 

Folk, hils på Sørensen! Jeg har plagd'n masse med deleforespørsler, nå har'n sendt meg en bunch nips og naps! :D

 

 

 

 

Skjegget dufter sjokolade, Shattered! Sølte sjokolade i det i går og lukta er enda ikke helt borte selv etter en bunch halvhjertede vaskeforsøk! (Sjokoladeskjegg er jo herlig) :D

 

 

Kjører varetaxi, er sånn rullende utleveringsterminal. (Prøvde finne på en fancy jobbtittel)

 

 

 

Prøveskilter! Måtte ta meg en tur etter kl 24 bare for å se om det i det hele tatt var liv i bilen enda.. Jeg har nok en grei jobb foran meg.. Huff..

 

Uansett, den går fint!

 

 

Fine sida

 

982035.jpg

 

Snørumpe er regelrett sexy

 

470085.jpg

 

Ser jo sint ut med bloggete parklys/nyrestriper

 

224223.jpg

 

Styggsiden.. Huff.. Uoriginal, skjerm med passform fra helvete, førerdør er bulkete/medtatt, mangler lister og sikkert mer..

 

938827.jpg

 

 

Følgende må adresseres før EU

 

 

Diagnose, hender 1 syl regelrett detter ut, kommer tilbake v/reboot (1337)

 

Bytte toppdekselpakning, denne har jeg.. Lukter svidd olje på tomgang i ny og ne

 

Gnisselyd førersida foran v/ratting, forsvant etter litt kjøring.. Sjekke

 

Sært 5-gir første 5 minuttene, her er synderen: http://www.bimmerfest.com/forums/showthread.php?t=467175

 

Hjullager førerside bak, har dette og

 

Nivåreg lykt førerside, har

 

Tilpasse skjerm førerside midlertidig til ny skaffes, spørs hvor snill bilen er mht EU-kostnader

 

Bytte dører førerside, har

 

Finne igjen strøm sideblinklys førerside

 

 

Så, der har vi det folkens.. Litt å henge fingrene i, men ebay og thermodress er gull :)

 

Ting jeg har på vei pr nå, sikkert glemt noe:

 

 

Speiler x 2

Tauekrokdeksel frontfanger

Original spiller

Rund plastdings mellom reservehjul/bagasjeromsgulv

Pilknapper klima

Pæreholder baklykt førerside

Faceliftnyrer

Bosch coiler

 

Ting jeg har fått:

 

Hjullager bak (340kr inkl frakt, det må da være billig)

tennplugger

toppdekselpakning

 

 

Bilen skylder meg pr nå 10850,-

 

 

Snakk om grundighet! :lol:

 

 

 

Edit: Det må tilføyes! Jeg sliter med mammasyndromet, alle bilene jeg eier blir automagisk vakre når de får mitt navn i vognkortet.. Det verste eksempelet på dette er en burgunderrød Omega A! Tilogmed denne bilen ble vakker etter noen timers tilvenning. Poenget er, jeg vet at denne bilen mest trolig ser forferdelig ut, men jeg klarer ikke å se annet enn roser og enhjørninger.. Stopp meg hvis jeg tar litt av, det hadde jeg satt pris på :D

Endret av Nytern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er beæret, Haukefer! :D

 

 

Skulebollen: Ai, den svei litt! Da kan det nok hende at jeg lar dette ligge litt og får tak i org vare.. Selve jobben ser så bedriten ut at det ikke er verdt å gamble :)

Eg får sjå!

 

 

Skjer ikke mye, prøver å forhandle meg til forskjerm førerside i fargen Aspensilver, men det å prute med høggere da gitt.. Det er fjasan ikke lett!

Jeg skjønner jo at de må ha litt avanse, men det får da være grenser.. Ja, forresten.. Jeg kom over denne i dag..

 

412820.jpg

 

 

 

Forbannet være meg og min syke w140-fetisj!  Jeg vet jo at disse er teite mht delepriser og alskens, men de er så fiiiiiiiiiiiiiine :D 

Dette er grunnen til at jeg kjøpte rusten E46, dens endestasjon er hos meg! Ingen vil ha rusten E46, (u)heldigvis ;)

Endret av Nytern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mm, farlig farlig!
 

Prøver å holde meg unna :wink: Dette med elektrisk innerspeil var nytt for meg, det er jo bare helrått! :D

 


Nei, jeg gir opp.. Så mye drømming og Finn-sikling, det er på tide at jeg prøvekjører en S-klasse. Det er dog litt trist at denne er såpass senket. Det ødelegger vel mye av godfølelsen tenker jeg. Men tøft, det er det! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

W140 synes jeg er svært lite pen, ser ut som en W124 på steroider. Men gi meg en hel og original W126 og du snakker om fet bil som oser klasse og status, dette er biler som stolt bærer sin alder som svært få andre biler gjør spør du meg. Mercedes kunne virkelig lage biler en gang for lenge siden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...