Shattered Skrevet Februar 4, 2015 Share Skrevet Februar 4, 2015 Ingen vil ha rusten E46, (u)heldigvis Fikk aldri noe svar på den PM'en, så regner med du ikke vil selge "rusten, gammel" E46? :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Februar 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2015 Brr.. Vanskelig emne.. Fruen er jo ikke så stor som meg (heldigvis, det hadde vært kinky) så hun trives jo veldig godt i E46'en. Mitt eneste issue med E46'en er størrelsen, spesielt når en kjører langt Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Februar 5, 2015 Share Skrevet Februar 5, 2015 Ja elektrisk justering av innerspeil er en ting. Servolukking av dører og baggasjeluke hadde den også, bare å legge inntill så dro de seg inn de siste cm selv. Eletrisk opp og ned på hodestøttene bak. Automatisk senking av bilen når man passerte en hvis fart. Ganske rått til å være tidlig 90-tall. Anbefaler en titt på denne så,du får stagnert lysten litt. Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 5, 2015 Share Skrevet Februar 5, 2015 Brr.. Vanskelig emne.. Fruen er jo ikke så stor som meg (heldigvis, det hadde vært kinky) så hun trives jo veldig godt i E46'en. Mitt eneste issue med E46'en er størrelsen, spesielt når en kjører langt Hehe, jeg for min del savner veldig å kjøre E46 (du er sikkert høyere enn meg), men får ta til takke med å gjenopplive E39'en først. Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 5, 2015 Share Skrevet Februar 5, 2015 (endret) W140 er vel en av bilene (utenom sprinter) som kler størrelsen din Kjøp den...og du vil virkelig ikke angre... baksete i w140 Endret Februar 5, 2015 av Wicky Daniel. og Nytern reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Februar 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2015 (endret) Nå er det reell fare for at jeg mercedifiserer tråden for mye, derfor føler jeg at det er på sin plass å love at jeg kommer med 5-serie oppdatering mucho snart! Blitt litt senjobbings denne uka, dermed har motivasjonen for å skru bil ute vært litt laber.. Men!Skulle bare hente fruen på jobb i dag, helt til jeg rulla forbi denne forbaskede S-klassen igjen.. For å bli ferdig med hele greia bestemte jeg meg for å ta en titt, kjøring var nemlig helt uaktuelt da den stod på sommerhjul. Fysjom! Uten snø ser den altså slik ut: Ser jo bra ut, men høyden da gitt.. Hadde vært artig å få prøve'n, regner jo med at komforten er rimelig kverka med dette understellet. De neste bildene tok fruen da hun mente at jeg så litt forvokst ut i denne bilen og.. Hun har kanskje rett, men det føltes ihvertfall mer romslig! Ja, og uteliggerstuket er bevisst, jeg liker denne stilen. Et slags opprør mot det etablerte der bonusen er lave forventninger En er litt en sleeper når en ser litt shabby ut, folk forventer ikke at en kan fremmedord, matte, hygiene og diverse andre moderne fenomener. Men!Jeg må nok bruke dress i denne bilen, tror jeg må ta meg en tur til Oslo for makeover Wicky-style Finfin bil ihvertfall, avtalte at sjappa tok EU (uten å utbedre evt feil) og skaffa vinterhjul.. Dette er jo ting de uansett må gjøre, og for min del betyr det oversikt over kostnader og at den akk så viktige prøvekjøringsen kan utføres Spørsmålet blir da som følger; er det verdt det? Å kjøpe bil etter hjertet? Hjernen advarer meg i CAPS LOCK mtp alder, dyrt bilhold og annet.. Jeg er jo bortskjemt med problemfri E46, denne har virkelig gjort jobben med stor J de siste årene.. Bare dura og gått, land og strand rundt. En bil jeg kjøpte med hjernen, men nå elsker med hjertet. Klissklass Endret Februar 6, 2015 av Nytern Fredrik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Februar 6, 2015 Share Skrevet Februar 6, 2015 Hvordan motor er det i denne da Nytern? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Februar 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2015 Dette er den kjipe 320'en, men den var i det minste silkemyk Km-stand var ifølge bilen 212.000km, kan jo hende det stemmer, men det virker litt vel lavt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Februar 6, 2015 Share Skrevet Februar 6, 2015 SL600en jeg hadde (forøvrig kliss lik den i videoen over, ensfarget sølv, med glass hardtop (liker ikke cab'er)) hadde kjørt 70K km, men så var den importert fra Tyskland til Japan, så til Norge, og min onkel hadde den ute på røde skilter en sjelden gang (hadde en på norske skilter også). Jeg som da var 20, hadde aldri råd til engangsavgiften og fikk kjørt den 3-4 ganger på det halvannet året jeg hadde den. Haha. Den fikk litt problemer. flere styreenheter røk, alt av bremsedeler måtte byttes og det ble alt for dyrt (levde på stipend), så solgte den bare. Angrer bittert på det, enda Så ble de bare dyrere og dyrere i årene etterpå, så fikk ikke råd til en ny en. Kjøpte den for 20K når han gikk konkurs. Latterlig billig. Det var forøvrig samme summen jeg ga for førstebilen (E36 328i). Det var av en annen onkel som gikk konkurs. Han var alkoholiker og gjeldsslave, mistet huset osv. Bilen sto på moren hans, i England og han fikk den av dem (stefaren er en engelsk mekaniker, som bygget den). Den var venstrerattet, men hadde gule skilter. Min mor hadde på den tiden en 316 med rådebank, så jeg kjørte 328en med 316 skiltene i 2 år, helt til jeg ble påkjørt. Synd å si det, men jeg har hatt det ganske kjekt på familiens "bekostning" 328en solgte jeg i deler og kjøpte meg E34 525i og PS3. Haha. Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 6, 2015 Share Skrevet Februar 6, 2015 Jeg synes du skal gjøre som Derrick og James Bond, kjøp deg en stilfull og solid E38 Dette må vel være noe av det mest vellykkede BMW har laget igjennom tidene, første 7-serie som virkelig gjorde rent bord i luksusklassen på midten av 90 tallet. Xenonlys, navigasjons skjerm i farger med TV funksjon, regnsensor og egen innebygget faksmaskin (750LI only) er litt mer å skryte av enn innerspeil som justerer seg selv Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 6, 2015 Share Skrevet Februar 6, 2015 Så, du skal kjøpe bil nr 4? Blir ikke fruen uglad da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Februar 6, 2015 Share Skrevet Februar 6, 2015 (endret) E38 er en mye penere bil.. Men w140 er så uendelig mye kulere! E38 har "alle" W140 er jo så stor at man tilogmed fikk siktepinner som kom opp fra bakskjermene når man satt den i revers Og det utstyret du nevner fra e38 fikk man jo på 90 talls e39er også.. Løp og kjøp Nytern! Endret Februar 6, 2015 av Skulebollen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Februar 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2015 Haha, luksus med fordelaktig bilhold da, Thunder! Fredrik 90: Jaa, men jeg har jo en E39.. Dessuten har jeg hatt en crush på 140 i årevis, det er noe tidløst med dem.. Synes jeg Shattered: Neei, må nok selge E46'en isåfall.. Har ikke økonomi til å ha 4 biler, ikke vil jeg ha 4 heller.. Bekymrer meg nok med 3 Skulebollen: Ja, jeg synes at w140'en har den berømte "IT-faktoren". Den skiller seg veldig ut fra resten av trafikkbildet. Og de pinnene måtte jeg selvfølgelig teste i dag Veldig kjekt! Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 7, 2015 Share Skrevet Februar 7, 2015 Enig i den...E38 har alle...W140 er meget sjeldent! Den er såpass svær at den bare blir helt riktig! Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Februar 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2015 (endret) Skjer lite her. Tull med deleshoppinga har kverka motivasjonen litt, første gang jeg har uflaks med sånt. Uansett, ny pakke på vei i morgen, satser på at det blir saker! Prøvekjørte w140 i dag, stasbil med masse irriterende smånykker. Endret Februar 16, 2015 av Nytern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå