Gabz Skrevet Februar 21, 2016 Share Skrevet Februar 21, 2016 Tenkte det samme, 90 blir kanskje litt stusselig i forhold Freakshow og Fahad reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Mars 1, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2016 Spylt av med Surfex HD og skum ☺ Walkabout, BimmerFan! og sveigis reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Mars 4, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2016 Har bestilt meg "3D Design" koffertlokk spoiler. Synes at den standarde M Sport spoileren blir så spinkel og liten i forhold til alt annet på bilen flobben, Gorg og StigJ reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Mars 4, 2016 Share Skrevet Mars 4, 2016 Man får kjøpt ebay type high til 1/5 del av prisen med ok/bra passform. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Mars 4, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2016 Mener du den som heter Performance high Kick? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mars 4, 2016 Share Skrevet Mars 4, 2016 1 time siden, bmwgreg90 skrev: Man får kjøpt ebay type high til 1/5 del av prisen med ok/bra passform. Hvilken spoiler mener du med type high? Og for min den er det bare 100% passform som gjelder. Baklukespoilere med glipe i enden er ikke pent, og ikke noe jeg kunne hatt. For min del var OEM CF spoileren verd prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Mars 4, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2016 (endret) 11 minutter siden, E.H.D skrev: Hvilken spoiler mener du med type high? Og for min den er det bare 100% passform som gjelder. Baklukespoilere med glipe i enden er ikke pent, og ikke noe jeg kunne hatt. For min del var OEM CF spoileren verd prisen. Tror han mente denne. Har du byttet over til 3d design, EHD? Jeg likte 3d best men vurderte vorsteiner sin også Endret Mars 4, 2016 av Fahad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mars 4, 2016 Share Skrevet Mars 4, 2016 Nei, jeg har ikke byttet, har OEM cf spoileren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Mars 4, 2016 Share Skrevet Mars 4, 2016 1 time siden, E.H.D skrev: Hvilken spoiler mener du med type high? Og for min den er det bare 100% passform som gjelder. Baklukespoilere med glipe i enden er ikke pent, og ikke noe jeg kunne hatt. For min del var OEM CF spoileren verd prisen. Brukte slike klemmer når jeg limte så det passer helt fint til den prisen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 4, 2016 Share Skrevet Mars 4, 2016 Du selger vel ikke tilfeldigvis M-spoileren? ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Mars 4, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2016 Jo Fredrik den skal selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 22, 2016 Share Skrevet Mars 22, 2016 Fikk du tatt noen bilder med sommerhjula? Spent på å se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Mars 22, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2016 9 timer siden, Gabz skrev: Fikk du tatt noen bilder med sommerhjula? Spent på å se Jeg gikk tom for batteri på mobilen min igår. Legger ut noen bilder iløpet av dagen idag 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Mars 22, 2016 Share Skrevet Mars 22, 2016 det ble bra håper jeg? ikke noe tull med felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Mars 22, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2016 5 minutter siden, flobben skrev: det ble bra håper jeg? ikke noe tull med felgene? Det ble JÆVLIG bra, flobben 😀 De sitter som et skudd. Gutta på dekkmann skrøt fælt av de ☺ JEG er STORFORNØYD 👍 flobben reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå