Arnie1981 Skrevet August 14, 2014 Share Skrevet August 14, 2014 Siden jeg er helt ny her på forumet ville jeg først og fremst si Hei til alle sammen .......og ikke minst presentere BMWen min Info om bilen: Daten für die Fahrgestellnummer: WBANX31080C049640Modellbezeichnung: 520D OLAusführung: EuropaTypschlüssel: NX31 E-Code: E60 (MUE) Karosserie: LimousineLenkung: linksTüren: 4Motor: N47 - 2,00l (130kW)Antrieb: HeckantriebGetriebe: automatischAußenfarbe: Carbonschwarz Metallic (416) Innenraum: Leder Dakota/creambeige (LCGE)Produktionsdatum: 29.04.2008Werk: DingolfingCode Serienausstattung Standard Equipment S548A Kilometertacho Kilometer-calibrated speedometerS851A Sprachversion deutsch Language version German Code Sonderausstattung Optional Equipment S1CAA Selektion COP relevanter Fahrzeuge Selection of COP relevant vehiclesS1CBA CO2 Umfang CO2 packageS205A Automatikgetriebe Automatic transmissionS235A Anhängerkupplung abnehmbar Towing hitch, detachableS261A Seitenairbag für Fondpassagiere Side airbags for rear passengersS2NPA BMW LM Rad M Doppelspeiche 135 BMW alloy wheel, M double spoke 135S302A Alarmanlage Alarm systemS354A Frontscheibe grün Grünkeil Green windscreen, green shade bandS403A Glasdach elektrisch Glass roof, electricalS415A Sonnenschutzrollo hinten Sun-blind, rearS416A Sonnenschutzrollo hinten/seitlich Roller sun vizor, rear lateralS423A Fussmatten Velours Floor mats, veloursS428A Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kitS430A Innen-/Aussensp. mit Abblendautomatik Interior/outside mirror with auto dipS431A Innenspiegel automatisch abblendend Interior mirror with automatic-dipS442A Getränkehalter Cup holderS459A Sitzverstellung elektrisch mit Memory Seat adjuster, electric, with memoryS465A Durchladesystem Through-loading systemS481A Sportsitz Sports seatS488A Lordosenstütze Fahrer u. Beifahrer Lumbar support, driver and passengerS494A Sitzheizung Fahrer/Beifahrer Seat heating driver/passengerS496A Sitzheizung hinten Seat heating, rearS4BYA Edelholzausführg. Bambus Maser anthrazit Real Bamboo wood-grain trim, anthraciteS502A Scheinwerferreinigungsanlage Headlight cleaning systemS508A Park Distance Control (PDC) Park Distance Control (PDC)S522A Xenon-Licht Xenon LightS524A Adaptives Kurvenlicht Adaptive HeadlightsS534A Klimaautomatik Automatic air conditioningS544A Geschwindigkeitsregelung mit Bremsfunkt. Cruise control with brake functionS563A Lichtpaket Light packageS5ACA Fernlichtassistent High-beam assistantS609A Navigationssystem Professional Navigation system ProfessionalS612A BMW Assist BMW AssistS616A BMW Online BMW OnlineS620A Spracheingabe Voice controlS633A Vorbereitung Handy Business Preparation, mobile phone, BusinessS676A HiFi Lautsprechersystem HiFi speaker systemS698A Area-Code 2 für DVD Area-Code 2 for DVDS6AAA BMW TeleServices BMW TeleServicesS6ABA Steuerung Teleservices Control for TeleservicesS6VAA CIC-Zusteuerung CIC-ZusteuerungS704A M Sportfahrwerk M Sports suspensionS710A M Lederlenkrad M leather steering wheelS715A M Aerodynamikpaket M Aerodynamics packageS760A Hochglanz Shadow-Line High gloss shadow lineS775A Dachhimmel anthrazit Headlining anthraciteP7MFA Edition Sport Sports EditionS7SPA Navi Professional/Handyvorber. Bluetooth Nav Professional/cellph. prep. BluetoothL801A Länderausführung Deutschland National Version GermanyS863A Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory EuropeS879A Bordliteratur deutsch On-board vehicle literature GermanS8S8A Länderspezifische Navi Zusteuerung Country-specific nav. system supplyS8SAA Freischaltung Navigation länderspez. Navigation access request,country-spec.S8SCA Freischaltung Telematik länderspez. Telematics access request,country-spec.S8SPA Steuerung COP Control unit COPS936A BMW Handy b. Ausliefer. anfordern BMW Handy b. Ausliefer. anfordern Bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 16, 2014 Share Skrevet August 16, 2014 Velkommen til Bimmers.no Denne så veldig flott ut , og med fin utstyrsliste ikke minst interiør. Har du noen planer for bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 16, 2014 Share Skrevet August 16, 2014 Ja, det var en grei utstyrsliste. Jeg likte forøvrig veldig godt bildene dine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnie1981 Skrevet August 16, 2014 Forfatter Share Skrevet August 16, 2014 Tusen takk gutter Angående planer for bilen så etter å ha kjøpt BMWen byttet jeg angel eyes pærer til disse: 32W CREE - PlastiDipet originale nyrer til sort Planer til fremtiden er kanskje å bytte felger til 19 eller 20 tommer med kant.............for se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnie1981 Skrevet Oktober 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2015 (endret) Litt høststemning Endret Oktober 29, 2015 av Arnie1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 27, 2015 Share Skrevet Oktober 27, 2015 Nydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Oktober 27, 2015 Share Skrevet Oktober 27, 2015 Gratulerer med fin bil. Som de sier de andre,fin utstyrliste og:). Det mener jeg er et must når man handler en sånn bil. Nydelige biler å kjøre er det og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnie1981 Skrevet Oktober 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2015 (endret) Nydelig bil Tusen takk Gratulerer med fin bil. Som de sier de andre,fin utstyrliste og:). Det mener jeg er et must når man handler en sånn bil. Nydelige biler å kjøre er det og. Ja, jeg er kjempefornøyd med bilen. Før jeg kjøpte den, var jeg ute etter rekke 6-en under panseren (helst 3.0 D). Da dukket denne opp på finn med riktig utstyr og farge kombinasjon som jeg synes er absolutt best til tross for at setene blir fort skitne. Dessverre sånn er livet at man må svelge noen kameler når man handler en bruktbil. Endret Oktober 27, 2015 av Arnie1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Oktober 28, 2015 Share Skrevet Oktober 28, 2015 Fin bil og fargekombinasjon! Jeg ville kjøpt Performance-grillen i blank sort istedenfor, synes det ser bedre ut enn den matte finsishen på plastidip. Noen 19" eller 20" hadde også gjort seg i kombinasjon med senk, samt soting av ruter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet November 3, 2015 Share Skrevet November 3, 2015 Pen bil, å bildene dine er veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnie1981 Skrevet November 12, 2015 Forfatter Share Skrevet November 12, 2015 Pen bil, å bildene dine er veldig bra Mange takk. Prøver å gjøre mitt beste [emoji4] Sent fra min GT-I9506 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet November 12, 2015 Share Skrevet November 12, 2015 Flott bil dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnie1981 Skrevet November 12, 2015 Forfatter Share Skrevet November 12, 2015 Flott bil dette Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnie1981 Skrevet November 20, 2015 Forfatter Share Skrevet November 20, 2015 Et morsomt tall har dukket opp på telleren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet November 20, 2015 Share Skrevet November 20, 2015 Flott e60 dette Masse fine bilder også. Var vel ikke planlagt det siste bildet nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå