Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Sier du det, takk for tips i såfall :) Har sett etter i hjulbrønnen bak også, ikke tegn til vann, her var det stadig vann på en E39 jeg hadde. Ikke dugger bilen innvendig heller så tror jeg er heldig, men skal nok lette litt på teppet bare for å være helt sikker ;)

 

Det er litt knotete å få tilgang til isolasjonen på E34, siden dørken er støpt. Altså ikke veldig fleksible greier.

Man kommer imidlertid rimelig greit til om man drar av lista under en av dørene. Du kan og sjekke under bilen om det er rust rundt noen av dreneringslokkene rett innenfor kanalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler at du bare betaler for lakken, er fortsatt en 318 da. Får en del BMW til den prisen.

 

Hva med en 2005mod 320? Ok, den har gått litt ,du må hente ut skiltene igjen og betale årsavgiften men er jo en ok bil fortsatt.

 

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46634916&serachclickthrough=true

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler at du bare betaler for lakken, er fortsatt en 318 da. Får en del BMW til den prisen.

 

Hva med en 2005mod 320? Ok, den har gått litt ,du må hente ut skiltene igjen og betale årsavgiften men er jo en ok bil fortsatt.

 

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46634916&serachclickthrough=true

Betaler heller ekstra for lakken, enn å ha sort bil som de fleste har!

Sort, hvit og sølv er kjipe farger(min mening)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt knotete å få tilgang til isolasjonen på E34, siden dørken er støpt. Altså ikke veldig fleksible greier.

Man kommer imidlertid rimelig greit til om man drar av lista under en av dørene. Du kan og sjekke under bilen om det er rust rundt noen av dreneringslokkene rett innenfor kanalen.

  

Takk for enda ett godt tips. Bilen har i alle år siden den egentelig var ganske ny alltid blitt understellsbehandlet så den er veldig fin for rust under :)

Sort, hvit og sølv er kjipe farger(min mening)

Greit å ha de fargene når bilen en dag skal selges da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Setene i den 320-en var godkjente med tanke på at bilen har kjørt over 230 000. Litt mangel på utstyr dessverre og man kan jo spørre seg hvorfor den er blitt nylakkert. 

Blir ikke overrasket hvis bilen var kondomnert og deretter satt sammen og lakkert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs om den informasjonen blir gitt til en potensiell kjøper. Kjenner jeg blir litt uvel bare ved tanken.

 

Vet ikke om det bare er meg, men jeg er i utgangspunktet ganske skeptisk til relativt nye biler som har blitt om/nylakkerte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sendte mail nå å spurte hvorfor den er nylakkert. Spent på hvilket svar jeg får :P

Edit: Hei. Vi kjøpte bilen med en skade på h. Bakskjerm. Vi driver lakk og karosseriverksted. Det var mye steinsprut i front og noe småtteri rundt omkring.  Så da lakkerte vi det meste siden vi måtte reparere skaden bak.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46740410&serachclickthrough=true

 

Den starta på 90000kr for 2mnd siden...helt ålreit pris nå egentlig... skulle kanskje ha kjøpt den istedet for mx5en...

 

Å bytte en MX i en Honda med forhjulstrekk er vel noe av det verste du kan gjøre. Ikke engang tenk på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...