Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Tøft. :)

 

Jeg har litt sansen for slike unormale biler, spesielt når bilen er norskregistrert.

 

Synes derimot den så veldig gammel ut innvendig, selv om dette er en koreansk bil og de ikke akkurat er kjent for spenstige interiør, var det litt vél trist med tanke på at modellen kom i 99.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser Ellingsen har lagt ut Z4en sin (igjen). Frister å kjøpe en, men da må jeg evt selge babyen min og det frister enda mindre. Hehe.

Får vel vente et par år til :P (sånn at jeg kan ha coupeen+Z4) Haha

Edit: greit å legge ut linken også, kanskje!

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46792603&searchclickthrough=true

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes derimot den så veldig gammel ut innvendig, selv om dette er en koreansk bil og de ikke akkurat er kjent for spenstige interiør, var det litt vél trist med tanke på at modellen kom i 99.

Det er ikke det værste jeg har sett. Ta en titt på denne 1991 modellen her og sammenlikn den med andre 1991 modeller som E34 og W124, se særlig på interiøret.....

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46695136&searchclickthrough=true

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Caddien er jo bare kul... så amerikansk og komfortabel. Når Hyundaien er spiker har Devillen minst 10 år igjen på veiene... :)

Ja det er nettopp det, den er så erkeamerikansk at den blir kul :) Har selv veldig lyst på en skikkelig 80 taller av en strøken Chevy Caprice med masse fjærvandring, dype sofaseter og tørst V8er 8) Skal ha en slik og en E24 M635CSI når jeg blir stor, da skal jeg ha en cowboyhatt når jeg kjører Chevy samt hvite kjørehansker og pilotbriller når jeg kjører BMWen ;)

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46343713&searchclickthrough=true

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at det står M6 i nyrene er at den har M6-nyrer med "doble" riller, og disse leveres kun med M6-logo dessverre.

 

Personlig synes jeg de nyrene tar seg ganske godt ut, men det M6-emblemet ødelegger endel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M6-merket kan ikke fjernes sånn uten videre, og om det gjøres sitter man igjen med en tom "plate" der merket var. Skal man gjøre dette skikkelig må det kappes vekk, noe som igjen medfører sparkling og lakkering.

 

Nå har riktignok en her inne montert slike nyrer på sin F11 5-serie der han har fjernet 5-tallet og kun latt "M" stå igjen, noe som forsåvidt ser greit nok ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig awt. Synes d hadde mest fristende bilder. Ligger vel i stemningen. Har jo mest lyst på bensiner, men tror neppe noen av de er kjipe. Hehehe.

Skammelig deilig i den rødfargen! Trodde ærlig den kom til å dø ut på nyere biler. F10 kler den også vanvittig godt. Får håpe det blir mer farger fremover :) Kjedelig når alt er på gråskalaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...