Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Pånserlås er helt på sin plass føler jeg. Samme med lysene, slik det skulle være det...

Enig, slik det skulle (skal på slikt fra den tiden) være! Det å sammenligne en oppråna volvo 240 med en 67´ mustang er jo helt bak mål.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri vært noen stor Amcar-fan - de mustangene jeg har hatt sjansen til å besiktige nærmere har hatt sjokkerende byggekvalitet. Skeive lister og skjermer overalt, blikkboksfølelse osv..

Men så koster ikke disse bilene en dritt heller, er avgiftene i Norge som gjør dem dyre. Nå du i USA får en flett ny Mustang med 5,0 liters V8 på 450 hester for 200 000 kr da hadde jeg fint levd med litt røffe kanter hist og pist :)

Hvis du er redd for blikkboksfølelse så ville jeg iallfall holdt meg langt unna Franske biler fra 70 tallet som du ville ha til vinterbruk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil, synd E28 520I ikke er verd en dritt i noens øyne og vanskelig å selge :) Men det gir jo hyggelige priser for oss som kunne tenke oss en BMW klassiker som fungerende sommerbil.

Var vist solgt denne, vært fet å putte i en 3.5l eller noe.:P

★sent from my wifi microwave★

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har du røyka noe rart igjen.

 

Ja det må han ha gjort, jeg angrer fortsatt på at jeg skrotet min 85 modell 520, men jeg hadde desverre ikke råd til de utbedringene som måtte gjøres da jeg eide den.

 

Begynner å bli skjeldne biler, spesielt 520 og oppover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...