Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

23 minutter siden, M// skrev:

http://www.finn.no/83812905

Lå ikke denne til rundt 130 tusen når den først ble publisert? 

Tror det, hadde lett satt inn digitalt klima selv om det ikke hadde funket riktig med automatisk temperatur osv. Hadde løftet helhetsinntrykket veldig innvendig.  Og ikke minst byttet til ett m3 ratt

Endret av tennbrikket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Shattered skrev:

140 var det vel? Uansett altfor mye. Han får ikke 99 heller!

Tror han kan selge den for nærmere 70-80 med det utstyret.

 

3 timer siden, tennbrikket skrev:

Tror det, hadde lett satt inn digitalt klima selv om det ikke hadde funket riktig med automatisk temperatur osv. Hadde løftet helhetsinntrykket veldig innvendig.  Og ikke minst byttet til ett m3 ratt

Ja, det klimananlegget ser ikke noe bra ut. Ødelegger veldig innvendig syntes jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, tennbrikket skrev:

Tror det, hadde lett satt inn digitalt klima selv om det ikke hadde funket riktig med automatisk temperatur osv. Hadde løftet helhetsinntrykket veldig innvendig.  Og ikke minst byttet til ett m3 ratt

 

7 timer siden, M// skrev:

Tror han kan selge den for nærmere 70-80 med det utstyret.

 

Ja, det klimananlegget ser ikke noe bra ut. Ødelegger veldig innvendig syntes jeg. 

 

 

det er en gammal e39 liksom , å dere griner over at fyren som selger denne burde byttet til et annet klimapanel ?  e39 er gubbebil.no å dere synes prisen blir for stiv siden han har vri knotter på klima`n , det er faktisk helt utrolig hva folk klager på når det gjelder andres biler..... ](*,)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, stig. skrev:

 

 

 

det er en gammal e39 liksom , å dere griner over at fyren som selger denne burde byttet til et annet klimapanel ?  e39 er gubbebil.no å dere synes prisen blir for stiv siden han har vri knotter på klima`n , det er faktisk helt utrolig hva folk klager på når det gjelder andres biler..... ](*,)

Stått opp med feil fot eller 😂 For deg er det en gammel gubbebil, for andre er den noe helt annet. Er vel lov til å diskutere og si hva vi mener. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, tennbrikket skrev:

Da du har m striper i nyrene og skjermer i setene, så kan du like så godt sette inn ett klimapanel som du nesten får hivd etter deg.

Det er faktisk mer jobb  enn du tror. Du må konvertere noen ledninger, husker ikke i farta hva som var forskjellig, men jeg vet det er knotete (har prøvd dette selv). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, tennbrikket skrev:

Da du har m striper i nyrene og skjermer i setene, så kan du like så godt sette inn ett klimapanel som du nesten får hivd etter deg.

du skjønner ikke hele poenget mitt her, hvorfor skal han gidde det ?

tenkt om han liker de gamle vriknotta da ? jeg har jo selv TO e39`r som er i daglig bruk, å hadde jeg hatt vriknotter så hadde jeg aldri giddi og byttet de ut, for da slipper jeg å trykke på de hersens møkka knappa som det digitale har, hvor knapa har lett for og bli slitt å dette ut å ikke minst pixlfeil osv.

å hvis det da er så viktig for deg med digitalt klimapanel, så foreslår jeg at du gjør noe med det HVIS du faktisk finner på å kjøpe bilen :wink: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, gallay skrev:

Godkjent ombygd m3 står det i annonsen, mens vegvesenet sier 318?

Er det så fryktelig rart da? Bilen er en original 318 som helt sikkert er vist og godkjent ombygget hos statens vegvesen. Det betyr ikke at de endrer type i hverken det fysiske vognkort, ei heller det elektroniske. 

Det gjøres store forskjeller fra kontor til kontor, også endringer over tid. Dvs at så lenge det står i merknader i vognkortet at den er godkjent ombygget med gitte spesefikasjoner så er den det. For 10-15 år siden var det vanling å endre type, dette tror jeg samtlige har gått bort ifra. Noen endrer motorstørrelse og effekt, mens andre skriver kun i merknader. 

Er den godkjent ombygget så er den det, uansett på hvilke måte det blir endret/skrevet i vognkortet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, -Erik- skrev:

Bilen er en original 318 som helt sikkert er vist og godkjent ombygget hos statens vegvesen. Det betyr ikke at de endrer type i hverken det fysiske vognkort, ei heller det elektroniske. 

Riktig. De har ikke lenger lov til å endre punktet om hva bilen var originalt. Det skal alltid være synlig. 

Sitér

Noen endrer motorstørrelse og effekt, mens andre skriver kun i merknader. 

Dette er også riktig. Har hatt en sak der flere trafikkstasjoner var innblandet og da fant jeg ut at de som kun skriver merknad, handler i strid med retningslinjene til SVV. Endrer de ikke motorstørrelse og effekt osv. (i Autosys,) så har de gjort det feil og de har mest sannsynlig ikke endret støy, avgass, innpress, dekkbredde osv. heller. Da er det bare til å klage, så ordner de opp etter noen uker. Så melder du vognkortet tapt og får et nytt et, gratis, innen en uke. :) 

Men feil metode eller ei, så er det fortsatt som du sier, og ingen kan ta det fra deg:

43 minutter siden, -Erik- skrev:

Er den godkjent ombygget så er den det, uansett på hvilke måte det blir endret/skrevet i vognkortet. 

Et lite tips, ellers: Det er veldig viktig at man klager til trafikkstasjonen som godkjente bilen. Skal en annen og evt. nærmere trafikkstasjon ordne opp i andres rot, så er du nødt til å bestille full visning og gjennomgang av alle sakens dokumenter. 

 

Endret av Thundercoil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...