Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

 

Burde kanskje nevnt at den ikke er registrert med effektøkning, og at det skaper tilsvarende problemer om det blir oppdaget.

Den er registrert med 163 hk i motorvognregisteret..

 

Edit: Og det er flere bilder av et helikopter enn det er av interiøret. Var faktisk ikke ETT bra bilde av bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal godt gjøres å oppdage effektøkningen hvis du tenker på at det kan straffe seg. Ett hvert verksted kan vel forøvrig "se" om bilen er chippet eller ei

Ang bilen så sier jeg hver sin smak, er det mest diplomatiske betegnelsen jeg kommer på i farten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal godt gjøres å oppdage effektøkningen hvis du tenker på at det kan straffe seg. Ett hvert verksted kan vel forøvrig "se" om bilen er chippet eller ei

Ang bilen så sier jeg hver sin smak, er det mest diplomatiske betegnelsen jeg kommer på i farten ;)

 

Det er fortsatt ikke alle som er interessert i å chippe bilen, og i praksis senker det verdien på den. Hadde jeg chippet min, så hadde jeg fjernet det før salg.

Uansett er det en ulovlig modifikasjon som ikke nevnes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne linken tenker jeg virker :)

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46536314&searchclickthrough=true

Så jo veldig lovende ut helt ved første øyekast, men han opplyser iallfall om de feilene som er ved bilen i annonse teksten :) Men han glemte å nevene at dekslet på belte låsen mangler, aksebegeret i bakdøra mangler, list på bakdør mangler og at interiøret så noe sletent ut med noe som ser ut som hull i baksetet. Årsavgiften er han forøvrig pliktet til å betale selv da han sikkert sto som eier 1.01.14 ;)

Håper forøvrig han har ett stemplet servicehefte i det minste til å bevise den lave Kilometerstanden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser en normalt sliten e34 (ok da, av den bedre halvdelen), som selger begynner med å rose opp i skyene. "Rustfri", for så å avslutte med "ingen kjent rust".. tja. Ikke har den sportsseter som han skriver heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...