Dal-z Skrevet April 8, 2014 Share Skrevet April 8, 2014 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46837545&searchclickthrough=true Nydelig F10!!! Er det vanskelig å få solgt f10 altså? Sandviiik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 8, 2014 Share Skrevet April 8, 2014 Akkurat det jeg tenkte igår...eneste "kule" var en kul farge på interiøret.. Men ellers var den jo helt plain og original? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet April 8, 2014 Share Skrevet April 8, 2014 Den f10 har vel ligget tilsalgs i evigheter, eller til salgs på nytt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet April 8, 2014 Share Skrevet April 8, 2014 Helt plain og original? Har mye utstyr! Headup, comfort-pakke, M-sport, Xenon, takluke, xenon, fjernlysassistent osv. Ingen ribbet bil det der! Ville ikke kalt den plain hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 8, 2014 Share Skrevet April 8, 2014 Den er jo likevel helt original og standard. Skiller seg ikke nevneverdig ut fra andre tilsvarende biler. Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet April 8, 2014 Share Skrevet April 8, 2014 Helt plain og original? Har mye utstyr! Headup, comfort-pakke, M-sport, Xenon, takluke, xenon, fjernlysassistent osv. Ingen ribbet bil det der! Ville ikke kalt den plain hvertfall Kjedelige felger, under gjennomsnittet gode bilder, ikke nevneverdig god pris. Vil vel ikke akkurat la xenon og takluke inngå i karakteristikken som "mye utstyr" nå for tiden, spesielt ikke på en luksus-sedan som BMW F10, "noekult"... Bilen er relativt godt utstyrt må vel kunne sies Men for all del, folk må få dele hva de vil her, men da blir jo annonsene gjenstand for andres meninger her på forumet. Reef89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet April 8, 2014 Share Skrevet April 8, 2014 Hvis man bruker "plain" om at bilen ikke skiller seg ut, så er jeg enig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 8, 2014 Share Skrevet April 8, 2014 Plain? Bilen ble kalt ordinær, som er et helt vanlig norsk ord. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet April 8, 2014 Share Skrevet April 8, 2014 Wicky kalte den plain. Jeg hadde brukt ordet om ribba versjon, men ser ut som at mange andre heller snakket om original bil/utseende. Men nå lar jeg det ligge og dere får diskutere annonser igjen awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet April 8, 2014 Share Skrevet April 8, 2014 Plain er når unga bestiller seg cheeseburger på mcern, og ikke vil ha ost. Så det vil si uten utstyr når man tenker på bil. noekult og Kristiansan'årn reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 8, 2014 Share Skrevet April 8, 2014 Plain eller ikke, det som er mest "plain" med hele bilen er motoren.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet April 8, 2014 Share Skrevet April 8, 2014 Men den motoren fungerer utmerket godt selv om 3,0l r6 diesel selvfølgelig er mye mer morsomt. Sent from space using Tapatalk - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 8, 2014 Share Skrevet April 8, 2014 Men den motoren fungerer utmerket godt Selvsagt, men da ser man bort ifra lydbildet men det er mer en smakssak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet April 8, 2014 Share Skrevet April 8, 2014 Selvsagt, men da ser man bort ifra lydbildet men det er mer en smakssak Lyd bilde er verst utvendig. Særlig på tomgang. Skumle med 3.0 literen er ar dwn aldri gir seg med å dra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet April 8, 2014 Share Skrevet April 8, 2014 505 GTI er så bøllete, også med laksetrapp! Egentlig lite keen på og dele den her inne da jeg virkelig kunne tenkt meg bilen selv, men hadde nok aldri villet selge min nåværende for den... Synd alle de bilene jeg har lyst på dukker opp når jeg akkurat har handlet selv... http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=47486980&searchclickthrough=true Werther reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå