Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei men interiøret pleier å få seg en KRAFTIG overhaling, jeg nevner E82 1-serie der pre-LCI var trasige saker men som kom seg voldsomt - tilsvarende for E60, og E90 slipper ikke unna ;)

Du mener jo som oftest at bilene dine er verdens beste Fredrik, og jeg ser litt sjarmen i det ;) - men Faceliften av E90 så hjalp det seg veldig inni også. Det er faktisk tilfelle :)

Selvfølgelig hjelper det med LCI, men interiøret i pre LCI føles ikke billig på noen som helst måte. Selv ikke med kjipeste utstyr og stoffseter, dette må man se forbi og se på den faktiske byggekvaliteten og materialene :)

Nei, jeg mener ikke at mine biler er verdens beste. Dere mener at jeg mener at mine biler er verdens beste, det er to forskjellige ting og ikke nødvendigvis tilfelle :) Men er jeg fornøyd med en bil så legger jeg sjelden skjul på det og det ser jeg ikke noe i veien for, er da ett entusiast forum og da bør det være lov å være entusiastisk ;)

Skrevet

Nei men interiøret pleier å få seg en KRAFTIG overhaling, jeg nevner E82 1-serie der pre-LCI var trasige saker men som kom seg voldsomt - tilsvarende for E60, og E90 slipper ikke unna ;)

e82 LCI har identisk interiør med pre-LCI.
Skrevet

e82 LCI har identisk interiør med pre-LCI.

Det er jeg helt uenig i. Jeg har vært inni flere pre-LCI`er og mange LCI`er…. synes det er stor forskjell, og da så jeg ikke etter det engang.

synes pre-lci var grusomme inni. LCi er ganske så trivelig.

Skrevet

Etter 3 år med pre LCI E90 så er jeg overhode ikke enig i den påstanden. Interiøret gir absolutt inntrykk av å være solid og godt sammenskrudd, materialene er av høy kvalitet og gir god følelse. Slik det alltid har vært i BMWer, utformingen derimot kunne vært bedre ogi mer BMW tradisjon. Var ingen ulyder eller alderstegn på interiøret på min bil. Interiøret i LCI blir ikke nødvendigvis så mye bedre pga noen nye krom detaljer her og der ;)

Grunnen til at den er billig står på skiltplaten, "Olsen Bil" :P

Akkurat denne bilen her var jeg og kikket på tidligere i år hos overnevnte forhandler, hadde lite utstyr, ettermontert M-sport som ikke så helt bra ut i overgangene og det faktum at bilen var eiet av innehaveren selv. "Neitakk" sa jeg bare...

Oja,visste ikke at den var ettermonter m-sport..men høres da ut som den har det meste/nødvendige av utstyr(?), haha er olsen bil negativt? :)

Skrevet

E46 coupe er overprisa deluxe… Personlig er jeg svak for en pen 2004-2005 330i Touring M-sport manual i en litt udda farge…elsker E46 karosseriet, og gud så mye mer velbygd jeg synes den er enn E90. Pre-facelift E90 føles BILLIG inni, unnskyld uttrykket. Kabinutformingen i E46 er også i mine øyne bedre, mer førerfokusert.

Endelig dukket det opp en furnuftig priset e46 coupé.

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=50333089&searchclickthrough=true

Skrevet

Den E46 coupeen med brunt skinn var jo fet som fy!

brune interiøret ødelegger hele bilen, hadde jeg kjøpt den så hadde jeg skiftet ut til rødt skinninteriør :D 

Skrevet

jeg har en fetish til rødt skinninteriør av en eller annen grunn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...