Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Nei men interiøret pleier å få seg en KRAFTIG overhaling, jeg nevner E82 1-serie der pre-LCI var trasige saker men som kom seg voldsomt - tilsvarende for E60, og E90 slipper ikke unna ;)

 

Du mener jo som oftest at bilene dine er verdens beste Fredrik, og jeg ser litt sjarmen i det ;) - men Faceliften av E90 så hjalp det seg veldig inni også. Det er faktisk tilfelle :)

Selvfølgelig hjelper det med LCI, men interiøret i pre LCI føles ikke billig på noen som helst måte. Selv ikke med kjipeste utstyr og stoffseter, dette må man se forbi og se på den faktiske byggekvaliteten og materialene :)

Nei, jeg mener ikke at mine biler er verdens beste. Dere mener at jeg mener at mine biler er verdens beste, det er to forskjellige ting og ikke nødvendigvis tilfelle :) Men er jeg fornøyd med en bil så legger jeg sjelden skjul på det og det ser jeg ikke noe i veien for, er da ett entusiast forum og da bør det være lov å være entusiastisk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei men interiøret pleier å få seg en KRAFTIG overhaling, jeg nevner E82 1-serie der pre-LCI var trasige saker men som kom seg voldsomt - tilsvarende for E60, og E90 slipper ikke unna ;)

e82 LCI har identisk interiør med pre-LCI.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

e82 LCI har identisk interiør med pre-LCI.

 

Det er jeg helt uenig i. Jeg har vært inni flere pre-LCI`er og mange LCI`er…. synes det er stor forskjell, og da så jeg ikke etter det engang.

synes pre-lci var grusomme inni. LCi er ganske så trivelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter 3 år med pre LCI E90 så er jeg overhode ikke enig i den påstanden. Interiøret gir absolutt inntrykk av å være solid og godt sammenskrudd, materialene er av høy kvalitet og gir god følelse. Slik det alltid har vært i BMWer, utformingen derimot kunne vært bedre ogi mer BMW tradisjon. Var ingen ulyder eller alderstegn på interiøret på min bil. Interiøret i LCI blir ikke nødvendigvis så mye bedre pga noen nye krom detaljer her og der ;)

Grunnen til at den er billig står på skiltplaten, "Olsen Bil" :P

Akkurat denne bilen her var jeg og kikket på tidligere i år hos overnevnte forhandler, hadde lite utstyr, ettermontert M-sport som ikke så helt bra ut i overgangene og det faktum at bilen var eiet av innehaveren selv. "Neitakk" sa jeg bare...

Oja,visste ikke at den var ettermonter m-sport..men høres da ut som den har det meste/nødvendige av utstyr(?), haha er olsen bil negativt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E46 coupe er overprisa deluxe… Personlig er jeg svak for en pen 2004-2005 330i Touring M-sport manual i en litt udda farge…elsker E46 karosseriet, og gud så mye mer velbygd jeg synes den er enn E90. Pre-facelift E90 føles BILLIG inni, unnskyld uttrykket. Kabinutformingen i E46 er også i mine øyne bedre, mer førerfokusert.

Endelig dukket det opp en furnuftig priset e46 coupé.

 

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=50333089&searchclickthrough=true

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den E46 coupeen med brunt skinn var jo fet som fy!

brune interiøret ødelegger hele bilen, hadde jeg kjøpt den så hadde jeg skiftet ut til rødt skinninteriør :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...