Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Aldri kjørt b30 jeg ja hadde en b32 for noen år siden. Går ikke b32 bedre enn b30? Intr at du mener det da jeg har trodd b32 er mye Vassere Kassa er dritt ja.

b32 har jo 35 hk mer (på 7400rpm) så selvsagt går den noe bedre, det jeg skrev var at jeg opplever b30 som mer aggresiv pga enkel vanos og "kikk" på 5k rpm og den helt herlige sperra på b30! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha :) likte vidoen i annonsen hvor han startet bilen og rusa den til 6k på halvlunka motor. Digg

Dessverre vet altfor få at driftstemperatur må nås før en bør begynne å bruke turtallet, får grøsninger av folk som setter seg i en kald bil og begynner å dra på med en gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jamen... det er jo en M3, har du ikke lest annonsen? :D

 

Jo du skulle bare visst hvor forbanna jeg er akkurat nå!

Etter å ha lest denne annonsen gikk det opp for meg at jeg nettopp har betalt 100 000 for mye for min M3....... Fjernkontroller og alt gikk jo veggimellom her  :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg en M7 da. siden den er utstyrt med M saker fra fabrikk. jeg har jo osgå det samme som han har i sin bil

 

 

Denne BMW-en er fullastet med alt Power Equipment, automatgir, elektrisk soltak

 

min er loaded med M62, automat og el soltak.

 

 

Sorte lærseter, Læromsluttet styrehjul, tre-finish i førerhuset

svart skinn har jeg også. Har ikke skinn på styrehjul da. har 20" alpina med gummi på styrehjul jeg. man har skinn ratt da.

og treverk i "førerhuset"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har et innlegg på facebook siden sin, der han forteller om en hendelse hvor han spiser brødskive på tur til arbeid, og møter en arbeider som også spiser brødskive. Han "skåler" med brødskiva og arbeideren skåler tilbake.. Morsom type det der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke nødvendig å publisere navn her på bimmers selv om han selv har lagt det ut på finn. Heller ikke noe grunn til å diskutere utseende på folk bare fordi han har skrevet en teit anonnse på finn. Så dette er fjernet.

Diskuter finn anonnser. Ikke folka bak anonnsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...