Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=50981747&searchclickthrough=true

Er ikke denne billig? Eller hva syns dere om prisen, osv?

Ikke sånn veldig billig, 540I har vært kunstig høyt priset i flere år så dette synes jeg er en midt på treet pris. Denne bilen hadde jeg forøvrig ikke vært redd for å kjøpe, den er mye langkjørt og godt vedlikehold. Hvis rusta tas eller holdes i sjakk så er denne god for 300 000 km til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjøvik Bilformidling har veldig mange "billige" biler sammenlignet med mange andre. Virker som om han satser på å selge mange biler med lav fortjeneste. Har heller ikke hørt/lest noe negativt om den bedriften.

 

Eneste "negativt" jeg kan si om den bilen er at den ikke har HUD, det har de fleste X5-er. I tillegg føler jeg comfort-setene er mer passende i en X5, men det blir jo en smakssak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjøvik Bilformidling har veldig mange "billige" biler sammenlignet med mange andre. Virker som om han satser på å selge mange biler med lav fortjeneste. Har heller ikke hørt/lest noe negativt om den bedriften.

Jeg har også lagt merke til Gjøvik Bilformidling og deres lave priser. Det var vel i fjor de solgte en 2007 mod M6 til 599 000,- og det er skambillig! Har som deg heller ikke hørt noe negativt og det er jo bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...